Wednesday, May 28, 2008

Lotovõitja võib...!

Jutustan siis veidi eilsest Pargi turnast. 400+40 buyin, 200-sed unlimited rebuyd esimesel tunnil, seejärel 200ne double addon. Pääsesin seekord vaid ühe rebuyga, mille tegin kohe alguses, et topelt stacki saada. Seejärel sain heade käte või heade floppidega aeg-ajalt stackilisa ning peale addoni tegemist oli mingi 11k stack, mis oli tiba rohkem kui 2x keskmine taas. Paar järgmist levelit jäi stack samaks, siis löödi laud laiali ja sattusin uude lauda. Seal hakkas muidugi taas action täistuuridel pihta!

Completesin SB-lt 65s-ga 300, Urmas Simson BB-lt tõstis 1500-le. Tal oli siis umbes 7.5k stack. Sain juba siis üsna kiirelt aru, et pidanuksin viskama selle oma crapi oop olles kus kurat. Eriti arvestades, et Urmas on soliidne mängija, kes kindlasti mingi lambilehega seda raise-i ei teinud. Aga minus avaldus sealkohal gambler ja callisin selle 1500 ära. Flopp K43 rainbow. Ma ck, Urmas contbet 2k, ma suht kiirelt allinn lootuses, et kui tal seal tõesti pole AK või KQ, KK või AA, siis on head shansid, et paneb maha ja kui ka ei pane, siis openended mul ju ometi on. Paraku tuli talt instacall ja keeras ümber TT. Rida kokku ei tulnud ning pärast seda jäi mul crippled 3200 stack. Ta ütles pärast, et üks ülekaart vähe, et teda foldima panna ja uskus, et ma võisin taolise move-i teha vabalt misiganes pahnaga. Et ohtlikum oleks talle tundunud ehk call vms, kuid tal polnud enam ka palju järel ja vast oleks ikka allinni jõudnud.

Seejärel olid blindid juba 200/400 ja ootasin vaid, kus saaks oma stackiriismed keskele ajada. Moment saabus kui buttonil olnud Mr X raises miski minraise-i, mul SB-l A3 ja panin nuppe. BB ja button foldisid. Järgmine action kui panin 4k stacki utg+1 allinni JTos-ga. Valentin callis ja näitas ka JTos..lol-no tuli split. Siis taas SB ja Mr X raises juba 1800. Mul seekord 33, no kuradile...nupud!! Seekord ta callis ning kirus ja paistis tilti minevat kuna tal oli A3. Flopp tuli hirmutav 744, Turn T ja river lausa 3, mis andis mulle siiski selle duubli. Järgmine ring, mil blindid juba 300/600 sain utg-lt 88 ja otsustasin limpida. Stack oli mingi 9k kanti, ehk suht keskmine. Mõnevõrra tight tüüp mp-lt pani nuppe...10k...no WTF. Arvasin, et AK on peamine kandidaat...samas on ta ranges ka 77-JJ, mille vastu olen pigem taga. Aga krt olen ju gambler ja ahnus suur, ütlesin, et mul pohhui ja ajasin ka stacki keskele. Tal ka 88 ja taas split. Veidi hiljem võtsin välja short 3.4k stackiga üleeilse turna võitja Lauri, kes läks utg A8-ga allinni, kuid ma leidsin BB-lt TT, mis pidas vastu.

See, mis Hr Klepatshiga juhtus sealsamas lauas oli ikka üsna kole. Esmalt raises ta QQ-ga, pidi A kõrge flopist poti ära andma. Seejärel Raises JJ-ga, mispeale Arvi oma 99-ga allinn ja BB-lt leidis tight norrakas muidugi AA ja ka nupud. Klepatsh fold, kuid riverisse tuli J enivei. Paar kätt hiljem tal KK, paneb nuppe, siis leidis Urmas BB-lt AA ja Aleksandr sai rahulikult cashilauda siirduda:) Kõrvallauas tehti veel kummalisemat mängu, kuulsin, et Priit ja Ergo olid seal vist 32vs74 preflop allinni jõudnud nii, et 32 veel callis lõpus ära vms. Ja hittis floppi 2 paari, kuid teine lõpuks rea vms asju. Nu metagame noh!

Blindid juba 400/800, mul taas SB ja buttonilt Mr X taas raise to 2100. Leian JTos ja callin. Flopp J73, 2 ristit. Ma ck, ta uurib palju mul on...saab vastuse, et mingi 10k+, ehk mõnisada chipsi rohkemgi kui tal omal. No siis on allinn ütles ta ja lükkas nupud keskele. Kurat no rääkides rasketest otsustest...uurisin ja puurisin seal teda jupp aega. Mõtlesin, et mida kuradit ma beadin...taga olen kergelt nt AJ, KJ, QJ, või AA-QQ vastu. Ees mingi flushdraw vastu vbl...samas kui on 2 ülekaardiga flushdraw olen isegi umbes 55-45 taga, kuid nu pot oddse arvestades oleks call siis juba kergelt profitable. Oli näha, et ta oli närviline ja kergelt värises seal-üldtuntud fakt, et see märk tugevusest. Olin juba foldimas, kuid see ta närvilisus paistis justkui kasvavat, mida kauem otsust kaalusin ja teda jõllitasin...eriti pärast seda kui mainisin, et tegelikult sain ma flopile pihta kuigipalju küll ja otsus on raske. Eelnevatest kätest tulenevalt, mis ta oli kaotanud nii minu kui ka mõne teise vastu paistis ta ka kergelt tilt. Ning see allinn liigutus tuli justkui tiba impulsiivselt. Siiski otsustasin lõpuks callida ja lükkasin nupud keskele. Ta avas 88, seega superior call. 2 outer ei tulnud seekord ning sain solid pea 25k stacki peale seda kätt.

Peagi algas ka finaallaud, kus olin vist algul chipleader 32k-ga. Kuid mingil inglasel oli ka suht samapalju. Lasin seal paar potti käest varastada kuna olin oop ega tahtnud marginaalsete kätega potte suureks ajama hakata ning kukkusin 26k peale. Siis läks utg-lt shortstack 7.5k-ga allinni. Tema järel Lauri Laast umbes 22k stackiga vajus mõttesse. Vingerdas seal pikalt ja kirus vahepeal, et krdi raske ja seljataga ka niipalju tüüpe jms. Lõpuks otsustas callida 7.5k. Järg jõudis minuni ning leidsin mp-lt AQs. Ma ei arvanud, et olen Laurist taga sellise vingerdamise ja calli peale...uskusin, et tal ehk mingi 88-JJ või AQ-AJs. Mingi võimalus, et tal muidugi nt AA ja kogu see näitemäng oli osav kavalus...ta ilmselt oleks selleks võimeline, kuid arvasin, et pigem siiski pole. Ja uskusin, et allinni minejast võin vabalt ees olla, seega tuleks Laurit isoleerida ning mängida 1-1 vastu suure poti peale. Seega panin nupud keskele...26k allinn. Teised fold, Lauri vingerdas taas pikalt...oleks vahepeal juba peaaegu callinud ilmselt, kuid siiski andis mulle rohkem respecti kui ma väärt olin ning foldis...AK!!! Krt sellega ma oleks temaasemel ilmselt insta nuppe pannud...kui suur see võimalus ikka on, et keegi seljatga AA või KK-ga ärkab...ja, et võita tuleb riske võtta. Ma oleks oma AQs ta allinni peale mõistagi foldinud. Shortstackil oli KJ...flopp tuli K kõrge, seega sealt oleks Lauri mu lihtsalt välja pexnud kui oleksin preflop ka vaid callinud. Riverisse aga kobistasin wheeli kokku ja võitsin poti. Oleks Lauri lõpus siiski callinud oleks kohutavast flopist hoolimta pokkerijumalad mulle siiski spliti kinkinud, kuid see selleks.

Seejärel taas chiplead, kuid loomulikult ei takistanud see mul 2nd stackiga tight inglase vastu kõiki nuppe laua keskele panemast peagi taas. Blindid 1k/2k, ta raises varaselt pos-lt 6k peale, mul buttonil 99...call. Flopp TT8, ta bet 10k, ma call. Turn 6, ta allinn 22k. Mul mingi 30k järel. No krt...7 on ka out...ja kuigi ma juba üsna uskusin, et tal see ülepaar on...sitta kah...kirg turniiri võita oli suur ja call. Tal QQ, kuid pärast riverisse maandunud 7-t oli mul monster chiplead ja vend läks tujutult ja raha saamata minema. Samas nahhui ta pressib chipleadri vastu, kes keelas kuskil hoogu maha võtta, võinuks ju mul ka ehk T olla vms...samas nu mis seal ikka, ma ju suckoutisin...kuigi-see käib asja juurde tihti, et saada kõrgeid kohti. Edasi kukkus välja shortstackiga ülitight norrakas, seejärel Mart ja Lauri. Siis juba 1.5k/3k blindid, Madis raises 6k, ma buttonilt T9s-ga call, SB-l olnud shortstack 14k allinn. Madis fold. No krt sihkses kohas ei foldi ma neverever, seega mult instacall...vastas 87os-olin ees oma T highga, lol. Madis kirus, et oh banaane küll-viskas JT-i ära. Flopp AAK, turn 7...no türa küll, kuid river K ja selgus, et mu T high siiski võitis:)

Veidi hiljem andsinMadisele nuppe mõne blufiga jms, tal oli seal üldse vahepeal mingi superior kaardijooks. Urmasele andsin ka A8vAQ duubli. Siis kaotas Madis KKvsAK allinnist Urmasele suure poti kuna floppi tuli A. Nühkisime veel veidi, blindid olid juba 3k/6k, mul Madisega umbes võrdne stack, Urmasel rohkem, kuni leppisime kokku deali, et Urmasele 10k, meile Madisega 8.3k, mis oli teise koha raha pm. Ei saa öelda, et oleksin seda turniiri super hästi mänginud, kuigi oli ilmselt ka täitsa häid otsuseid. Vähemalt luckbox oli ok, erinevalt eeslmistest turniiridest. Täna teen 300r-i ka, vähemalt miski kasulik kogemus lisandub iga turniiriga!

3 comments:

sancs said...

midagi mis haakub hästi pealkirjaga:) http://www.youtube.com/watch?v=UdU352-9MD4

Anonymous said...

distsipliini hangi omale.
sa ei saa korralikuks mängjaks kui sul pole seda. mõtle selle üle.

Allan P. said...

Pagana hea kaardijooks ja suur õnn. Peaks ise ka lives käima hakkama...