Sunday, May 18, 2008

Tänuks blogi lugejatele veidi enterntainment valuet kah sekka!

Enne kui asun oma järgmist päevakajalist postitust kirjutama, kust muide saab taas lugeda seda, et bustoks läksin mõtlesin panna siia vahepalaks paar linki mu kirjutistega, mis nüüdseks juba üle 3 aasta vanad. Panin nad netti üles täiesti muutmatul kujul, kuigi neid nüüd üle lugedes on omalgi kohati päris naljakas oma toonase entusiasmi ja mõningase naiivsuse üle mõelda. Seal eelkõige veidi pikemalt juttu mu mänguritee algusest ning arengust. Kirjutatud ausalt ja avameelselt. Nüüd tagantjärele võib öelda, et see mu toonane õhinaga alustatud projekt BJ-i beatimiseks oli suhtkoht surnult sündinud ega leidnud piisavalt asjalikke järgijaid, kes viitsinuks asjaga tegeleda. Mõned lohhgamblerid eelkõige olid ehk veidi huvitatud, kuid nendest ei saanud muidugi asja. Igatahes arvan, et need tekstid võivad olla lugejatele mõningaseks maiuspalaks ning nende avaldamisega tänan Teid tunnustuse eest, et mu blog hääletati ranka küsitluses lahedaimaks. Erilised tänud ka Nikile, kes aitas mul need asjad netti panna (ma ise ju dumbuser).

Failid leiate: esimese siit ning teise siit. Kommentaarides ootatud, kuidas meeldis...või ei meeldinud:)

7 comments:

nikitheone said...

Oi, ma lugesin need natukene varem juba läbi ja mu arust on need ilusad jutud. Haarasid kaasa. Naxeril on kirjutamise x-faktor olemas igastahes...

Codecci said...

Lugesin läbi... Ikkagist ei jõua mulle kohale, kuidas sa ära oled ennast elatanud, kui kõik rahad läksid automaatidesse. Ei elanud omaette elu, söögid ja asjad vanemate poolt?

Aa ja kas hetkel ise pead ennast tugevaks hasartmängusõltlaseks?

Naxer said...

Tol perioodil elasin jah koos emaga ja sain kodus söögi lauale. Viimased aastad olen omaette elanud ja kulude jaoks ka siiski gamblimiste vahelt pigistanud. On ette tulnud, et olen ikka palunud emal mõned arved maksta vms oma busto perioodidel ja siis vahelduva eduga talle need hiljem parematel aegadel taas kompenseerinud.

Anonymous said...

Väga huvitav lugemine Naxu! Aitab mõista nii mõndagi ja ehk hoiab nii mõnegi eemale sama tee valimisest (ja motiveerib ehk mõnda sama teed valima). Respekt, et asjast nõnda avalikult rääkida julged.

Meelis said...

Kui juba vanade asjade meenutamiseks läks, siis siin Naxeri väike üleskirjutus mille oma vanast arvutist leidsin.

http://bridge.ee/tartu/mell/naxu-egipt-log.doc

Anonymous said...

no aga jägre enam nendele artiklitele ei tule siis või???

ära jama parem tõlgi mõile mõni artikkel kui gämblemise hoog peale tuleb ;)

Allan P. said...

Päris head jutud iseenesest. Päris karm periood võis see automaatide periood olla. Mõned aastad tagasi sattusin ka automaatide peale mängima. Poole aasta pärast tuli mõistus koju, tegin järsi lõpu ja enam ei mängi. Kaotused olid suht suured. Nüüd neti pokkeri peal tasapisi, varsti plaanis ka livele minna kui br üles saan.