Thursday, May 8, 2008

Olin allinnis, kuid ei läinud bustoks seekord veel.

Niisiis pajatan veidi viimaste päevade tegemistest, mängimistest, millest olulisimaks ilmselt Olympic openi 3400 eeguse buyiniga terminaatori turna pargis. Kui netist välja kantud papp üleeile kohale jõudis läksin parki ja ostsin turna pileti aegsasti ära. Mingi 800kr jäi veel raha, sellega istusin BJ-i lauda ja kogesin toredat variatsiooni. Nimelt 20-st 50kr minbetist, mis lauale panin ükshaaval võitis üks, kaks tükki jäid tasa ja ülejäänud 16 kaotasid. Kõrval mingid vennad laksisid suuri bette ja kaotasid sama ajaga tuhandeid...kui mitte isegi üle kümne tonni. Seega olin taas rahast lage igatahes peale seda. Õhtul ja öösel nühkisin ongames 2-l laual 2/4 studi, jäin mingi 85$ miinusesse lõpuks, kuid boonuspunne tegin ligi 1k. Neil küll viimastel päevadel seal mingi kala nende boonuse numbrite uuendamisega vms seal saidil. Kuu lõpuks olen üldiselt plaaninud kõik 4x363$ siiski välja mängida aga nu kui ei jõua või ei viitsi, vbl piirdun nt 3-ga ka.

Eilsest siis. Tõusin enda kohta väga vara...mingi 10.30 vms. Siis üks sõber kutsus linna, baari kärssa leotama. Kuna ma busto, lubas joogid välja teha. Nu mõtlesingi, et tarvis turnaks end konditsiooni ajada, seega mingi kell 11 olin juba linnas õlut lürpimas. Istusime kohvikus ja sõber mängis kõrval veidi starsis pokkerit. Mängis oma 200 daalase bk-ga 2/4$NL HU, kus sai paar räiget beati ja läks bustoks. Kui mul on vahel veidi probleeme gamblimise ja bk-i majandamisega, siis tal on samad probleemid...kuubis. Aga nu...muidu kohati andekas mängija ja lubas varsti blogi ka pidama hakata oma gamblimistest minu eeskujul. 21 saab ta küll alles poole aasta pärast, seni gamblib ilmselt netis peamiselt. Aga see selleks. Sai õlle pealt üle mindud tequila peale sujuvalt mingil pärastlõunasel ajal. Mõned shotid sisse ja siis taas switch õllele. Kell liikus kiirelt ja ühel hetkel avastasingi, et aeg parki liikuda. Kohale jõudes olin juba ikka paraja auru all. Tahtsin veel juua, kuid seal joogid kallid ja mul oli taskus ja arvel veel kokku mingi 200kr, mis oli hoitud taksorahaks kui ei peaks peale turnlat välja kukkumist enam trolli peale jõudma nt. Nu aga ikka tuli gamblimisisu ja gamblisin esmalt 100 slotis maha ja viimase 100-ga lendasin BJ-i, kus tuli AA dealeri pildi vastu...allinni...split...mõlemale mingi rääbis, dealerile teine pilt ja busto krt...standard noh. Hammas oli verel ja helistasin sõbrale, kes lubas 500kr laenata ja üle kanda. Sellega oli ikka kindel plaan edasi juua korralikult. Siis aga hakkas turna pihta, keskendusin mängule ja joomisplaan kuidagi ununes vms.

Esimene käsi olin utg+1, vaatan kaarte...AKos...no mina ei tea...mõmisesin veidi midagi, purjus ka nagu ma olin ja lükkasin oma 3k stacki keskele, ühes termika 1k cash chipsiga. Lauas olid enamuses mingid soomlased, rootslased jms...vaatasid mind kui segast ja üks mainis, et see ei olegi rebuy turniir. Tegin seepeale ehmunud näo ja kobisesin midagi...et...ups...really. Kõik nad igatahes foldisid ja sain 30 nuppu stackilisa (blindid 10/20). Järgmine käsi siis utg ja ennäe üllatust...AKs seekord. Mõmisesin juba kõvemini ja lükkasin taas nupud üle joone. Seekord paar tüüpi vajusid mõttesse ja üks põrnitses mind päris pikalt ja kaalus ilmselt suht tõsiselt calli. Pm sel hetkel ma olnuks flipiga rahul (kiirelt vaevast lahti või duubel koos 1k termika chipsiga, mille eest saanuks korralikult juua kuna sõbra ülekanne polnud veel jõudnud). Too, kes peaagu callis oli ehk mingi AJ-AT-ga, AQ-ga ta vast callinukski ära, arvestades et oli üsna loose tegelane nagu hiljem selgus. Järgmine käsi oli BB-lt K5, ees oli mingi raise to 80, ning kõigi pilgud olid mulle suunatud, et kas hull paneb jälle allinni...nu viskasin maha. Floppi tuli 55 kusjuures:). Ok, nüüd ma ei viitsi enam igast igavast käest ka rääkida, kuigi võiks, sest mälu on selle kohapealt enam-vähem.

Edasi olin väga tight, suutsin nihverdada vahel mõne väiksema poti omale ja seeläbi tasahilju stacki kasvatada. Peale 3-e levelit oli stack 5500, samas kedagi välja polnud löönud. Card dead olin ka ning mõne väikse paari või korra AK-ga flopist pihta ei saanud. Kasutasin siis selleks ajaks tekkinud tight imagot ja bluffisin. A kõrge flopist õnnestus 55-ga nt QQ foldima panna. Mõned käed enne õhtusöögipausile minekut kui blindid olid 150/300 oli mul tiba üle keskmise, 8.5k stack. Kõik foldivad minuni buttonil, kus mul A6s. Teen 3x 900 peale ja SB-lt, tugev läti pro Kaspars Renga läheb allinni 3400. Algul ta oli väga agressiivne ja kasvatas kiirelt nupuvirna, kuid siis maksis oma stacki kuhugi laiali ja oli üsna crippled. Nu arvasin, et mingi shanss ikka, et see tal move mingite s connectoritega vms, kuid et tõenäoliselt on käsi. Tavaturniiril vast oleks maha pannud, kuid termikal siiski callisin ära. Nojah, avaski AJ. Flopp 457 ning 3 riveril tõi mulle rea, poti ja 1k termika chipsi Kasparsi pea eest. Õhtusöögipausile kui 34 mängijat 77-st järel oli läksin 13k stackiga, keskmine oli umbes 8k.

Pärast pausi hakkas blindide press juba tunda andma. Ikka card dead ja paar ringi lihtsalt loopisin saasta minema ega mänginud ühtegi kätt. Kuni siis callisin positsioonilt üsna tugeva soomlase (jõudis ka final tablesse) 2100 raise-i QJs-ga, lootuses hästi pihta saada või ta üle mängida postflop. Õnnetuseks aga viskas Kristjan Rummel seepeale oma 6k stacki allinni. Somm foldis ning ma leiutasin oddsid ja callisin kiirelt ära. Tal AK, kuid flopist mulle abi ei tulnud ning river sootuks K kah veel. Pärast seda oli stack 4.5k, keskmine mingi 10k. Peagi jäi 2 lauda ja tuli uude lauda minna oma rotistackiga. Blindid 400/800. Ootasin paar kätt, siis sain utg+1 97s ja uhasin nupud sisse. BB-l oli chipleader Janar K, kes callis kiirelt A3ga. Flopis säras õnneks 9...siis vasardas mu peas veel vaid ettekujutus jubedast "pokerstarsi" A-st riveril ning loomulikult oligi river klassikaline A ning hakkasin end juba püsti ajama kui madis, kes laua kõrval oli lohutas, et pole vaja kuhugi minna, kuna turn ju oli 7 ja mul 2 paari. Ok, naiss seljuhul:) Mõned käed hiljem läksin CO-lt blinde varastama K8-ga, tehes mingi 2.5k preflop raise. BB läks umbes 6k-ga allinni, callisin, tal AJ, kuid floppi hititud K andis mulle kena poti ja teise skalbi. Siis sellest miski ülejärgmine käsi, kui blindid olid juba 600/1200 läks miski 7k stack buttonilt allinni, ma leidsin SB-lt JJ, läksin ka allinni, tal Q2 ning mu käsi pidas. Sain stacki üle 25k ning kolmanda skalbi. Bubble venis suht pikalt kuni mu lauas 5.5k peale kokku kuivanud välismaalane allinni pani, ma AK-ga easy calli tegin ja tal K9. Tuli 9 kõrge flopp, kuid klassikaline A riveris naeratas seekord mulle ja võis siirduda final tablesse.

Seal oli Janar chipleader mingi 45-50k-ga, mul oli 36k, keskmine 23k. Blindid 800/1600, peagi 1k/2k. Mingi umbes teine käsi oleksin ilmselt peaaegu välja kukkunud. Kui buttonilt raisesin 4800 ja Janar BB-lt läks allinni. Mul A6s. Palju ei puudunud, et oleksin kiirelt ja impulsiivselt käratanud CALL ning kaardid lahti visanud. Jäin siiski asja kaaluma ning selle tulemusel tegin mõistliku otsuse ja panin selle crapi maha (usun, et olin mingist otsast domineeritud suht kindlalt). Järgmine käsi KJ, panen taas 5k, seepeale läks Ergo BB-lt allinni. Tal oli vist kokku mingi 12-13k vms. Ehk ka tiba rohkem. Krt nu ei saa ju nii rallit sõita...call krt. Näitab 88 ja K flopis annab mulle selle üliolulise poti ja kukutab ta välja. Edasi võitsin vahepeal vaid ühe decent poti soomlase vastu kui callisin ta 5k raise-i buttonilt KQos-ga ning hittisin dreamflopi AJT. Pani miski 4k contbeti ka, mida callisin, kuid rohkem maksmast keeldus. Seejärel taas täiesti card dead ja varastades vaid vahel mõned üksikud potid olin siiski napilt chipleader. Kui 4 mängijat järel olid kõigil üsna võrdsed stackid. Korra oli arutusel ka deali võimalus, kuid Kristjan põhiliselt tahtis mängida (väga õige otsus tal, arvestades, et ka ju lõpuks võitis). Seejärel kaotas Arvi TT-ga massiivse 120-130k poti Kristjani JJ vastu ning paar kätt hiljem kukkus ka järelejäänud chippidega minu vastu välja AQvs mu TT. Siis tegime mõned käed kolmekesi, kuni Janar allinni pani ja ma A4-ga callisin. Tal oli küll solid AQ, kuid riverisse kobistasin taas wheeli kokku ja sain lisaks magusa skalbi. Kristjaniga HU mängisime mingi 15 min ehk, tal oli kerge chiplead koguaeg. Olin väsind ja tüdind suht sest pea 9 tundi kestnud asjast, kaarti ka endiselt ei tulnud, peale ühe AK, mis sai K kõrge flopi ja kust läksime allinni ja splittisime kuna ka tal AK. Kõige viimases käes ta raises 3x 9k peale, ma call T9os-ga, flopp J72, sh 2 ärtut. Bettis mingi 3k vms, ma raise to12k, ta call...turn ebaoluline3, ma laksisin 25k ta ck peale, ta call, river teine ebaoluline 3 (mitte ärtu), nähes ,et ma rida auku ei kobistanud ei tahtnud ma alla ka enam anda ja jätkata vähem kui 1/3 stackiga ning panin allinni. Ta mõtles seal vähemalt 5 minutit ja tegi selle superstar calli oma TT-ga lõpuks ära ning turniir sai läbi. Respect selle calli eest...ta peaaegu ka foldis siiski ja otsus oli raske nagu ta mainis. Mu bluff oli reckless, kuid mitte kõige osavamalt valitud kohas usun kindlasti (võis panna ka nt busted flushdraw peale vms, seega rainbow flopiga olnuks ehk shansid suuremad veica sel blufil). Igatahes kokkuvõttes võib turnaga rahulegi jääda...monsterkäsi...AA või KK mul ei tulnudki. Aga samas...kes neid ikka donkile annab.

Tänast ei saa vist mängida kuna pean malet mängima klubi eest vms. Järgmine nädal vbl võtan plaani turniirid Lätis, et anda omale uus decent shanss bustoks minna:)

5 comments:

Anonymous said...

Hea töö, Naxer!

Nüüd oleks hea hetk alustada uut ajajärku mängurikarjääris, nimega "responsible gambling" ;) Noh, täiesti ok bankroll olemas, et korraliku mänguvaliku ja rolli majandamisega bustolandist jäädavalt välja kolida. Aga sa sinder vist armastad gämblemist liiga palju, et sellest loobuda.

Aga esita endale näiteks väljakutse, et pumpad rolli aasta ajaga 1M+ peale ja siis põrutad järgmisel suvel WSOP-le maailma vallutama vms. Midagi sellist, mida väga tahad, äkki siis suudad olla järjepidevam?

Anyway, edu edasiseks, millise tee iganes valid.

Anonymous said...

hea töö jah.
panen ka kõrva taha et turniiri võitev strateegia sisaldab korduvalt taga olles callide tegemist:)
noh donka täna ka siis miski koht ää

nikitheone said...

päris hea, päris hea.

sass. said...

eluturniir peaaegu, oleks siis rummeli ka veel ära lükanud, oleks pöörfikt olnud. kõik märgid näitasid muidugi, et tuleb suur summa :P

ma arvan, et oma osa mängis kindlasti varajane ettevalmistus linnas. :)

Anonymous said...

palju oli buyin ja palju oli võit ja palju oli esimene ning kolmas koha võit.