Friday, May 16, 2008

Lätist selleks korraks tagasi.

Siiski mängisime Nikiga ka seda 100lat freezeout turnat. Mängis 45 mängijat, raha 7-le. Minu tulemuseks jäi 22. koht. Algul carddead ja ultratight, siis isegi õnnestus saada stack 7k peale, kuid seejärel kaotasin suures potis flipi ning pärast seda väikse stackiga veel ka 60/40 allinni. Niki mängis taas tublilt ning sai ka rahasse-tulemuseks jäi 5-s koht. Lõpus oli väikseim stack ja kaotas samuti coinflipi. Temaga oli mul 50-50 deal, tänu millele jäi minu päev ka siiski plussi veidi.

"Lohhgambler" tiirles ka kasiinos ringi ja üritas telefoni teel sõpradele helistades jms kuskilt raha sebida, et turniiri mängida. Mina keeldusin peale viimast juhtumit, mil ta mu raha mutiauku ajas talle kategooriliselt isegi bussipileti raha andmast loomulikult. Selle ta kuskilt siiski sai, kuid turniiri jaoks mitte ning pani hilisõhtuse bussiga Tallinna poole minema. Kokku võlgneb ta mulle nüüd allapoole ümardatult 50k eeku kõigi dealide ja ülelaskmiste peale kokku. Olen arvestanud, et see on dead money ning kuna ta samuti tööl ei käi ning lisaks minu omale ka muudest võlgadest tal puudust ei tule pole mul ilmselt nagunii lootust seda raha saada, vähemalt mitte ehk enne mingit kauget, ebamäärast ning loodetavasti helgemat tulevikku. Raha ei olegi siinkohal nii oluline, kuivõrd mul on inimesest kuigipalju lihtsalt kahju, seepärast lasin temaga ka asjad nii kaugele ja ta võlasumma nii suureks minna. Olen ise ka nooremast peast ikka täielik sõltlane olnud ning teinud samuti taolisi sigadusi nagu tema. Kuigi mõneti väiksemate summadega siiski. Ning ühtlasi oma toonaseid tegusid üsna kiirelt kahetsedes ja hukka mõistes ning neist õppides. Aga jah, seekord ta ületas piiri lõplikult ning kui temaga koostööd jätkaksin oleksin ilmselt juba ise täielik idioot.

Pärast turniiri kasutasime juhust ja jõime kasiinos pakutavast tasuta alkost end suhteliselt täis. Niki on väga mõistlik ning tema seltskonnas ei tekkinud ka mul isu mingit suuremat gamblit ette võtta.Toksisime mingeid pisikseid mänge ning kaotasime kokku umbes paarkümmend latti. Igatahes vähem kui meie ärajoodud alkohol kuskil baaris maksnuks. Siis magasime hotellis end kenasti välja ning lõunase bussiga tulime ära Tallinna. Siis sai kesklinnas baaris mõnusalt terve õhtu kärssa leotatud, kuid mingit gamblimisisu küll peale ei tulnud seekord.

P.S. Nagu märkasin ranka blogis olevast küsitlusest on mu blogil isegi teatav populaarsus ja lugejaskond, seepärast oleks kommentaarides oodatud, mida võiksin siia rohkem kirjutada. Et ehk näiteks käte analüüsi põhjalikumalt mängitud turniiridelt vms asju. Kriitika ning ettepanekud igatahes teretulnud!

8 comments:

Codecci said...

sitta need pokkerikäed imo

enamus inimesed otsivad blogidest eelkõige meelelahutust (nagu mina) ja need gamblemisjutud on väga meelelahutuslikud :)
ja blogisse võiksid just panna need kõige räigemad juhtumid, nagu nt. eelmise postituse see lohhgambleri 500 lati situatsioon oli, kuid millegipärast blogisse sa seda ei pannud, hiljem kommentaarina

aga hetkeseisuga on ka super blogi ;)

Anonymous said...

Siis sai kesklinnas baaris mõnusalt terve õhtu kärssa leotatud, kuid mingit gamblimisisu küll peale ei tulnud seekord.

See on positiivne lähenemine. Lihtsalt end täis juua on kindlasti +EV võrreldes joomise ja gämblimisega. Nüüd tee netis veidi studi, et joogiraha endale saada!

Anonymous said...

tra mulle ei mahu pähe mille peale sa kõikaeg oled lootnud kui lasid kasvada oma võlasummal yle 50K... kohati selline tunne et sul kõvaketas ikke yldse ei funka... perse normaalseid sõpru siis vähe keda bäkkida???

Naxer said...

Normaalseid sõpru, keda bäkkida pm on. Kuid neil see "probleem", et nad on ühtlasi normaalsed inimesed suht kõik:) Ühesõnaga nad pole enamus mingid pokkeriprod, vaid neil on ka muud asjad ning muu elu olulisel kohal. Nagu töö, koolid, suhted ja pered jne. Nad mängivad ka pokkerit ning üsna ok-lt ning arenevad ka mängus, kuid reeglina ei leia väga kergelt aega, et suht lampi minuga näiteks mitmeks päevaks Lätti sõita vms. Et nendega midagi orgunnida, see eeldab hoolikat planeerimist jms. Teisest küljest ma pole väga planeerija tüüp kuna pikalt plaane teha nagunii raske kui ma ei tea isegi kas olen ehk nädala-paari pärast vbl juba hoopis täitsa busto taas vms ebaselge, mis värk on. Kui aga tuleb insta mingi plaan, mis ehk pm isegi +EV-ga küll siis raske saada kampa kedagi peale lohhgambleri(te), kes ka kuskil loserdavad ja midagi muud nagunii ka parajasti ei tee. Thats the point!

Anonymous said...

Blogi on ülikuldne nii nagu ta praegu on! Mitte, et ma siit loetut heaks kiidaks, kuid ülimalt entertaining on lugeda lihtsalt, olen korralikult naerda saanud jne.

Anonymous said...

lase samas vaimus edasi oma blogiga,väga lahe lugeda:)

Anonymous said...

Ma ei saa ka aru kuda sa seda lohhgamblerit ikka veel bäkid, kui ta sulle üle 50k ja sa ütled et sa pole ainuke ja ma saan aru et ka mitte suurim võlausaldaja. Peab küll täielik idioot olema, et sellisele mehele laenu teha või teda bäkkida, mul vist oleks kümnest kroonist ka kahju tema puhul :-)))
Mutiauku, huvitav suured selle lohhgambleri miinused siis on, ta olla kunagi vist üsna andekas maletaja olnud (enne kui kasiino ja alkohol tulid)...

M.H said...

tra igaüks teab ise mida teeb...aga kuldne blogi, midagi muuta pole minuarust vaja, paar korda nädalas klikin ikka siia lootuses näha mõnda uut sissekannet