Saturday, May 24, 2008

Tagasi kodus.

Peale Lätis-Leedus käiku lõpuks taas kodus. Rahaliselt jäin reisiga miinusesse, kuid kogemust lisandus kõvasti. Eriti enesekindlust pokkeris. Ja teadmist, et kui tehniline skill ehk veel võimaldaks BJ-s võita, siis puudulik bankroll ning eriti distsipliin teevad selle praktikas väga raskeks. Lisaks tulin uuele mõttele, et kui BJ-s on mu edu parimal juhul 1-2%, siis pokkeris on see märksa suurem.

Eile mängisin ka Riias 50 latise freezeoudi. 36 mängijat, 3k algstack, 10/20 esimene level, algul 30 min, pärast 20 min levelid. Suht turbo formaat võrreldes eelnevate suuremate turniiridega. Algul olin taas üsna loose ja pool stacki olin juba maha dongnud kui anti üsna kerge duubel flopatud nutsiga. Siis sain mängu käima ja stack kasvas stabiilselt. Vahepeal kasutasin ka efektiivselt igasugu pitsitamistehnikaid pitsitades tighte vastaseid:). Nt 300/600 blindidel button raiseb 1800, SB call, mul BB-l 82os...allinn 7k...mõlemad umbes sama suure stackiga vastased fold. Chipleadi sain seekord küll alles finaallauas lüües seal esmalt 3 venda outi. Kui 4 järel siis üritasid läti ahvid mingit soft playd vms kokkumängu mu vastu kuna ühte väikest stacki hoiti kui pilpa peal. Suurema stackiga tüüp checkis tema järel isegi riveris nutsi...liiga haige, kuid poh ma ei viitsinud kisa tõstma ega kaebama ka minna kuna mulle meeldis kui nad kõik mu vastu püüdsid olla, kuna mängisin esikohale ja lootsin nad kõik üksteise järel outi peksta. Eriti arvestades, et nad kaugelt liiga tight seal olid. Paraku sain suuruselt teise stacki vastu flopist 2 ülekaardi ja flushdrawga allinni minnes tappa ning kohe järgmine käsi veel paar vs 2 ülekaarti ka riveriga häving ja jäin 4-ndaks. Buyini sain mingi 3.5 kordselt siiski tagasi. Sitta kah, logish, et kõiki key flippe ei saa võita, kuigi seekord lahutas turna võidust praktiliselt vaid ühe 55-45 situatsiooni võitmine.

Täna läen mängin vast pargis 300r-i kah. Varaomikul peale mu koju jõudmist vajusid mupoole veel sisse purupurjus Tisko ja Ranka. Olid pargis kaanind ja rulli mängind...vaat kus +EV poisid. Nad ka vast seda 300r-i mängivad õhtul.

Ahjaa, siis veel see mu online projekt...et stars ja NL25...eks ma ta vast uuest nädalast ikka käima panen, kuigi hing ihkab turniire ja eelkõige live turniire. Aga nu selle 10k daala üritaks ikka seal ka kokku grindida nii endale kui teistele tõestuseks, et seda suudan. Mingeid tähtaegu samas seadma ei hakka, eks vaatab kuidas minema hakkab. Ainus lubadus, et ei tilta auku ega kaku välja seda bk-i sealt. Min bk requirements 20 buyini, alates NL100-st 25 buyini. Ja selle ütlen ka välja, mis selle 10k$-ga teen kui kunagi sinnani jõudma peaks. Ostan end sellega mõnele suurturniirile otse sisse. Nt 6k eurine EPT vai WSOPi main event või midagi taolist kunagi. Olenemata sellest, palju ja kas mul peale selle üldse kuskil siis raha või bk-i olema peaks.

4 comments:

Anonymous said...

Lohhigämbleri uusimad tööriistad - Slottracker ja SlotHUD.

Rainman said...

See jah alatu,kui Läti prod seal kokkumängu viljelevad.Eks seda ole Pargiski näha,kuda mõnest väljamaalsest tahetakse lahti saada.

Codecci said...

"Ja selle ütlen ka välja, mis selle 10k$-ga teen kui kunagi sinnani jõudma peaks. Ostan end sellega mõnele suurturniirile otse sisse"

vau

Anonymous said...

tundub et sul käsi soe.
tulen 17.45 kohale täna.