Wednesday, May 21, 2008

Suured live turniirid on lahedad!

Et siis sai mindud teisipäeval Lätti. Ühe sõbra võtsin ka kaasa, keda backida. Muidu arvutasin, et mul võib raha üle jääda veel ikka peale trippi kui üksi läinuks. Nüüd sujub kõik loogilist rada pidi ning olen praktiliselt busto.
Lätis mängisime 100lat termika turnat. Oli vaid 24 mängijat. Mul ikaldus turniir pm teisel levelil kui blindid olid 50/100, buttonist miski vend, kes üsna looselt juba pool stacki laiali jaganud tõstis 250le, SB call, mul BB-l 74s. Ka call, flopp 7s4h3s. Ma ck, ta bet 550, SB fold, ma raise 1200, ta allinn 2800, ma call, tal AT mastiostuga...riverisse sai masti. Siis oli veel 2.5k järel, peagi sain riverisse väikse masti, betin 500, mingi vend raise 2k...foldin lõpuks, ju oli suurem mast või maja kuna paar ka lauas. Siis paar ringi saasta foldimist, kuni panin second paariga allinni oma sõbra vastu, keda backisin...tal paraku top paar ja out. Vähemalt mu termika nuppu ei saanud ming läti ahv. Sõber vindus final tablesse välja, ootas rotistackiga AA ära, sai duubli, siis floppas blindide actionis top paari ja jõudis taas allinni. Läti ahv vastas vaid tühja mastiostuga taas ja loomulikult riverisse tuli ka.
Seejärel jõudsime täpselt öise Vilniuse bussi peale. Kui kohal ronisime mulle vanasse tuttavasse Panorama hotelli, kus paar aastat tagasi vahel nädala-paari kaupa elasin kui käisin siin BJ-i mängimas. Üsna kirves hind soolati kah siin hotellis aga oli juba üsna pohhui ja mingit muud kohta ei viitsinud ka otsima hakata. Sai hommikust söödud hotellis ja seejärel magama keeratud. Mingi 3st kark alla ja ronisin hotelli all olevasse kasiinosse, et teha veidi BJ-i. Bankrolli ple normaalse BJ-i jaoks paraku ollagi, kuid millal see pisiasi mind kunagi kuskil mängimast takistanud on. Juhtus nii, et olin paarsada litti miinuses, seejärel läks count ikka väga tugevalt üles ja samas märkasin, et king hakkab otsa saama...ladusin seega 7-l käel 50 litised laxud sisse (laua max oli muide 200, seega suurusehullustuseni oli veel siiski natuke maad).Tuli paaril käel 20 ja muidu igasugu pahna, dealeril 5. Count nii hea, et otsustasin esimest 20-t splittida...mõlemale pilt, resplitti ei teinud. Siis veel paar duublit, mingi 4de split, veel duubleid sinna. Ühesõnaga mingi 700 litti jõudis laua keskele. Dealer võttis esmalt pildi, mis ootuspärane, siis 6-e, mis klassika, kuigi vähem ootuspärane sel hetkel ning eemaldas kogu mu raha laualt. Ma ei süüdista siinkohal halba variatsiooni vms kuna tean, et dealeri lõhki minek oleks ilmselt minu paratamatut bustoks minekut sel hetkel vaid ehk kuigipalju edasi lükanud, kuid mitte ilmselt ära hoidnud.
Jäi veel niipalju raha, et osta endale ja sõbrale 700 litine termika turna pilet. Termika nupp oli 100 litine, seega selle osakaal märksa väiksem kui oli Eestis ja Lätis. Struktuur oli muidu küll väga hea. 7k starting stack, 25/50 esimene level ning 45 minutit leveli pikkus. Alates 4-ndast levelist 30 minutilised. Juba teisel levelil uhasin küll nupud A kõrgega allinni, tehes 3rd barrel blufi, kuid see ka toimis ja vastane pani käe maha. Ning tiltas end mu vastu ka peagi outi kui olin bluffi näidanud ja sain termika nupu. 4ndaks levelik oli mul 17k stack kui keskmine oli 9k. Algul pärssis mängu, et minust vasakul istus läti pro Juris Osins, oli veel kaine, samas toimetas üsna agressiivselt. Peagi viidi ta teise lauda ja toodi asemele mingi suure stackiga vanamees, kellest esmamulje jäi, et solid ja hea mängija. Kui olin enamuse stacki ta vastu mutiauku bluffinud selgus, et tüüp oli küll hoopis midagi taolist nagu Rivkin ja Aare Sepp kokku pandult. Kui kaalub kas callida riveris mu suurt lärakat otsustab ühel hetkel teatada, et paneb veel allinni ka hoopis. Mõlemal olid suured stackid, laual 3 potit, mul poti A, teen rämeda ckraise riveris...ja vana paneb allinni veel rämedalt otsa. Pärast seda jäi mul 5k stack. Level oli aga alles 100/200 ning sealt andis ehitada rahulikult 15k peale taas stacki. Siis sain BB-lt 74s, flopp 754, 6k stack pani oma A4 allinni, ma call, river A. See 74s ja sellega flopatud 2 paari on nagu krdi neetud käsi mingi. Siis jälle veidi tasast stacki kasvatamist kuni järgmine shortie A9-ga nuppe pani, mul JJ, river muidugi taas A. Seejärel kasutasin juhust, et osad vennad olid rohkem hõivatud jalgpalli meistrite liiga finaali vahtimisega kui mänguga ja varastasin edukalt stacki kokku ja pressisin ka paar väikest stacki outi ning kui 18 järel ja 17k av stack oli mul 30k. Siis sai jalgpall aga õnnetuseks läbi ning ka minu kaardiõnn nullistus. Millelegi pihta ei saanud, muudkui löödi vastu jms. Kuni lõpuks 800/1600 blindidega läksin KJvsTT coinflippi ning see ka muidugi ikaldus. 16s koht ja kogu lugu. 3 leedukat vähemalt lõin outi ja sain sellega peaaegu pool oma turnakulust tagasi. Sõber samas ikaldus kuskil 5ndal levelil kui AK vs A9 A kõrge flopi allinnist sai esmalt Juvonen 9-le pihta. Pärast seda kukkus ta varsti välja ja Juvonen ise lendas ka peagi miski kohaliku chipleadri vastu.
Unistus jäi täitmata kahjuks ning Leedus termika mv-l rahadesse tulemata. Samas sain sellelt turniirilt sitaks häid kogemusi ja üldse väga meeldis mulle see mäng. Kahju, et olen busto ega saa omale taolisi suuremaid turniire seega lubada. See ikka hoopis midagi muud võrreldes mingi netis nühkimisega. Pärast turnat panin oma 400 litti BJs pluss EV seisudes keset lauda ning õnnestus isegi mingi 500 võita. Oleks ikaldunud oleks omikil üsna kindel kojusõit, nüüd ehk siiski võtan plaani ka see 500 litine freezeout ära mängida koos sõbraga kui juba siin oleme. Kardan, et see jääb viimaseks turniiriks mul selles olympicu mv seerias kuna lihtsalt olen busto. Reedeks siis ehk Tallinna, triobeti live-i ka mängima. Pärast seda ei tea, mis saab...netis ehk miskit püüan hakata ehitama taas ning ehk kunagi mingite satikate kaudu üritan kuskile suurematele live turnadele-kuskil triobetis nt.

4 comments:

nikitheone said...

nojaa, aga kui võidad täna - siis saab ju edasi mängida!

Anonymous said...

Kõige muhedamad on need BJ laksimiste kirjeldused! Edu!

Ranka said...

Krt ei saanud sellest aru:

Dealer võttis esmalt pildi, mis ootuspärane, siis 6-e, mis klassika, kuigi vähem ootuspärane sel hetkel ning eemaldas kogu mu raha laualt.

Et tal oli ju siis 10+6 ehk 16? Ta peab ju ühe kaarti veel võtma või ei pea?

Ja kuidas sa neid chipse jalku aeg varastasid. Et teised vaatasid telkust jalkut ja sa vaikselt sahistasid laudade vahelt ning lasid chipse bizduuri :)?

Ok see viimane lõik on puhas huumor aga esimene on sulaselge tõzine küzimuz.

nikitheone said...

õu ranka
"Tuli paaril käel 20 ja muidu igasugu pahna, dealeril 5."

nii on lood