Tuesday, May 27, 2008

Ikaldus Pargi turniiridel.

Mängisin Pargis pühapäevast 300r-i ja eilset 2 rebuyga 200r-i. Esimeses tuli teha kokku 3 rebuyd, kuid peale rebuy aega oli juba soliidne üle 10k stack (rohkem kui 2x keskmine) ning teises sain stacki 12k peale paar levelit peale rebuy aega kui keskmine oli alles 5-6k. Seejärel toimis mõlemas veidi sarnane stsenaarium. Viidi teise lauda kui 2 lauda järel oli. Pühapäevasel oli see mingi loose vanameeste laud, istusin card dead paar levelit (üsna turbo, 20 min levelid). Lõpuks andsin AJ-ga mingile tightimale 3k stackiga vennale, kel AK duubli ja jäi veel mingi 4.5k stack, blindid olid juba 300/600. Ühe ringi veel kannatasin, seejärel 55-ga nupud sisse, vastu tuli 66 ja olin out. Eilsel üritasin paari smallball move-i esmalt, mis ebaõnnestusid, siis callisin Priit Oja pisikse 1.5k stacki allinni BBlt A4-ga, talA3, river muidugi 3. Pärast seda sain kuskilt varaselt pos-lt TT, tõstan 300/600 blindidel 2100, chipleader callib. Flopp Axx, ma ck, ta bet 4k, mille pealepidasin paremaks alla anda seekord. Järel oli suht average 7800 stack, sain KK, panin 1600, soliidselt mänginud vsiu100 callis ning BB läks allinn 8k. Ma muidugi call, Vsiu viskas JJ-i ära, BB-l AK ning river muidugi A nagu standard on ning player out!

Krt aga sellest hoolimata live pokker meeldib mulle online-i omast märksa rohkem ning selle oma plaanitud online liinitöö projekti lükkan ka määramata ajaks edasi. Kandsin onlinest viimased veeringud välja ning nendest suppordin tänase ja homse rebuy turna mängimist pargis. Tegin öösel starsis ka ühe veidi kummalise struktuuriga turna, kus 5+R 1k chipsi kaupa ja 10 min levelid, misjärel addon annab 5k punkti ja maksab 25$. Kokku kulus seal miski 50 daala, korra olin 45k stackiga isegi chipleader, kuid lõpuks ikaldusin ikka bubblesse ära. Meelde jäi omapärane call, mille seal turniiril tegin. Nimelt 400/800 blindidel kui mul 35k stack ja 30k stackiga CO tegi minraise-i ma callisin buttonilt A2os-ga, mispeale SB-lt läks miski soomlane 17k stackiga allinni. BB ja CO fold, ma arvasin, et on mõningane shanss, et tal AK, kuid pigem arvasin, et vend otse Harringtoni raamatust välja karanud ning tegi squeeze play...ma isegi poleks imestanud kui oleksin teda domineerinud. Nu callisin ära, tal 63s, seega read ei vedanud alt, kuid loomulikult sai ta 6-le pihta ning võitis kopsaka poti.

3 comments:

Anonymous said...

Levis
Antud SB mäng squeez mõttes ei ole eriti mõjus, sest vaevalt CO kardab, et button kaasa tuleb. Pigem SB lihtsalt tunnetas, et vastastel on piisavalt nadid käed ja võib pushida küll.

Anonymous said...

biidid olid jah suht hapud sul.
aga sõnusid ära nüüd- eile 3.
täna ? 1.?

Anonymous said...

Irw see eilne turna oli päris sick-mis asju seal toimus kõik. Olin parajalt lucky kohati. Lõpus oli deal, et sain teise koha rahad Madisega, Urmas sai tiba rohkem. Pole viitsind sellest kirjutada pikemlt, kuid vast teen seda päeva jooksul.