Tuesday, May 13, 2008

Riiga minek, kuna Eestis pole seni suutnud bustoks minna!

Nii. Pole siia kirjutanud, kuna pole ka suurt midagi kirjutada olnud. Päev peale seda termika turnat käisin malet mängimas ning seega 2500 freezeoudile parki ei jõudnud. Jõin end pärast malepartiid, mis lõppes viigiga kännuämblikuks ning läksin parki kasiinomänge mängima. Bj-s vjusin 15k miinusesse, siis panin maxiga ja tõusin 10k plussi. Seejärel jõin veel alkoholi ning mängisin rullis 20k maha...10k per spinn. Seejärel suutsin pidurduda ning kasiinost lahkuda.

Järgnevatel päevadel vahetasin iga päev oma pangakonto limiidi jagu raha lattideks, et valmistuda lätti minekuks. Kuna kahtlen, kas ise (kuna olen ju nii hea mängija lisaks kõigele muule) suudaksin bustoks minna. Seega võtan kaasa ka 2 sõpra, keda sealsetel turnadel backin. Ühega neist olen seal korduvalt käinud ning ta on turnadel üles näidanud häid tulemusi, kuigi on üldiselt üsna lootusetu gambler. Aga nu...ehk tulemused paranevad ning mõistus tuleb persest pähe kunagi siiski. Teine pole elus mänginud ühtegi turniiri kasiinos, kuid nu eks temalgi võib potentsiaali olla. Mängime kolmapäevast 150 lat termikat ning neljapäevast 100lat freezeouti. Samas ma ise ka mängin ja kuna olen nii krdi kõva, siis võib juhtuda, et hitin midagi ja ei õnnestugi nende turnadega bustoks minna. Kui keegi hitib panen mõne oma noore sõbra reedest main eventi mängima. Seega usun, et bustoks minemise tõenäosus siiski tublisti üle 90%. Pärast seda kaalun tõsiselt Imre soovitust...et aasta aega tõsisemalt tööd teha ja 1mln+eek kokku ajada selle tulemusena nt. Eks näha ole...järgmine kirjutis siia tuleb ilmselt Läti tulemustest. BNetis pole ka eriti mänginud viimasel ajal, ühe bonuse sain 363$, samas kaotasin mänguga ligi 300 studis.

8 comments:

Anonymous said...

jee mul võib olls potentsiaali! :D

Anonymous said...

Koguaeg räägid kuidas raha laristad.. 10k sinna 20k tänna..aga kust kurat see raha siis tuleb? Pokkerist? räägi ikka sellest ka.

Unknown said...

to:raha said
Loe hoolega eelmist postitust, siis nääd kust raha tuleb

Anonymous said...

omffffg

ma olen sitaks õnnelik et sinusuguseid inimesi on olemas, jube kui põnev on lugeda selliseid asju :D

Gerda aka ♥ ǝʞısıd said...

Ma ju ütlesin, et sda ühete laust polnud vaja ! :D

Anonymous said...

Tubli!Ainult nii kasvavad õiged mängurid, kui neid võimalikult noorelt lätti viia ja nende esimesi mänge backida. Hiljem naudi lihtsalt oma kätetööd.
Ka narkodiiler annab esimese laksu ilma rahata...

Gerda aka ♥ ǝʞısıd said...

seda*

Naxer said...

Njh. Raha tuleb pokkerist.
Mis puutub mangurite koolitamisse, siis krt ma teha saan kui m6ned inimesed v6tavad eeskuju vaid mu neg poolest, mitte kasulikust ja asjalikust, mida neile 6petan. Ilmselt m6nele lihtsalt ei sobi mangimine kui selle kyysi langedes vaid probleeme suudetakse tekitada endale ja lahedastele. Taoliste tyypide jaoks on alati kuskil mingi nn saatan olemas, olgu siis mangimises, pudeli p6hjas vms...ja avaldub ilmselt mingil kujul ka selleta kui ma pyyan neist v6itvat pokkerimangijat teha mingi aeg.