Wednesday, May 14, 2008

No ei suuda ei bustoks minna ega v6ita...another second place.

Seda posti kirjutan Riiast netipunktist. Seep2rast arge pahandage, et puuduvad t2ppidega t2hed. Ei viitsi kuskilt otsida vms copyda ka neid mugavuse huvides. Tuju on ka ysna kehv.

Oma turniiriga v6in yldiselt rahule j22da, suutsin taas mangida head pokkerit ja saavutada seelabi ka hea tulemuse. Turniiril oli 40 mangijat, olin l6puks 2. ning kogusin ka 5 50latist terminator chipsi, millest 4 sain finaallauast. 2 koha eest 930 lat, seega kokku yle 1k lati kasumit (buyin oli 150). 2 6pilast, keda backisin kyll ikaldusid. Lohhist gambler kukkus v2lja esimeste hulgas ning tema mangus pettusin taielikult. Ta lihtsalt tegi esimestel levelitel juba mingit m6ttetut gamblit, samal ajal kui ma ise mangisin vaid paari k2tt sel perioodil ning neidki vaga ettevaatlikult. Lisaks tegi ta hiljem muidki sigadusi, millest siin avalikult kirjutama esialgu ei hakka, kuid igatahes temaga ma rohkem koostood teha ei saa kuna selgus (taaskord), et tal puudub minu ja mu raha ning 6petuste vastu igasugune respect. Mida suurem gambler muidu olla, seda k6vem peab suutma olla pokkeris vms oskusmangudes, et kogu seda gamblimisvarki suuta supportida ilma, et v6lad yle pea kokku l66ks vms katastroofiga asi l6peks on mu golden rule. Kui aga pokkerit ka teadlikult gamblida ja sitasti mangida (sest muidu ehk igav see mang vms), nt rahvusvahelisel turniiril, kus kedagi backin, siis edaspidi minu meeskonnas kohta ei ole. On vahe ka tiltis olemisel ja lihtsalt sitasti mangimisel. Kui aga koguaeg suht tiltis olla on lihtsalt tegemist lootusetu juhtumiga ning pokker ei ole taoliste ebastabiilsete tyypide jaoks.


Niki m2ngis oma esimese turniiri kohta igatahes head mangu, sai ka yhe hea mangija skalbi ja terminator chipsi, enne kui kaotas KJ vs AJ blindide actionis J k6rge flopis enamuse stacki ja l6pus lihtsalt card deadina kokku kuivas ning 14. kohaga l6petas. Ma ise olin algul card dead ja tight, kasvatasin ettevaatlikult stacki nagu ka eelmise nadala Tallinna turnal. Soogipausile minnes oli mul keskmine 8k stack kui 25 mangijat jarel ning algas 200/400 level. Siis oli aeg mangu rohkem avada ning suutsin 20k peale kasvatada, samas polnud ikka yhtegi terminaatorit teenida suutnud. Esimese teenisin vahetult enne final tablet kui 500/1000 blindidel laks 7.5k stackiga tight vanamees 77ga allinni ning ma leidsin AA. AA-d oli isegi 3x turna jooksul ja korra ka KK erinevalt eelmisest Tallinna turniirist. Finaallauda alustasin chipleadrina, kuid kaotasin seal suht kohe flipi ja 1/3 stacki. Edasi mangisin rahulikult kuni bubble labi sai ja 6 jarel oli. Siis jalle lammutamist ning kaalutletud agressiooni veica ning 3-5 koha mehed l6in k6ik ise valja. Samas mingil sommil oli ka suur stack ja HU hakkas v6rdsest seisust 100kvs100k. Olin paarkymmend k kaotanud kui tuli TT, millega p6rkasin vastu AK-d, preflop allinn ja kahjuks K flopis.

Tana m6tlen kas jaame Nikiga ka tanast 100st freezeouti mangima v6i liigume koju ara. Tln-s pargis oleks mul 6htul miski ysna m6ttetu loosimine, kust v6ib jalgratta v6ita. Samas ma ei looda yheltki neetud loosimiselt midagi v6ita...yldse see lootmine ja selle parast gamblimine rohkem mingi lollide teema. Main eventi siin siiski pole plaanis teha kui just tana nt kaksikv6itu ei saa Nikiga vms mystilist ei juhtu. See kaib liiga selgelt yle rolli ja ma parem naaseks 2-3x siia fishidega hea EV-ga rotiturnasid mangima kui yhekorraga suht paremate mangijate vastu main eventil k6ik auku ajan. Siin ikka tehti vigu, yks kasi mis meenub kulges nt nii, et blindid 200/400, mingi mp vend 4k stackiga paneb raise to 1200, SB hea mangija suure stackiga call, ma BB-l ka oma veica yle keskmise 12k stackiga call, omades J9s. Flopp KQQ, sh 2 neist minu masti. Ck, ck, shortie betib 1200, jattes alles 1600, SB f, ma myhatan ja panen nuppe...termika nupp ka siiski mangus tal ju ja oute mul ikka ju vast on. Ta m6tleb veidi ja...fold...J high takes the pot.

9 comments:

Anonymous said...

congrats! kesse Niki muidu on?

Meelis said...

Tubli töö, niki on noor andekas maletaja/pokkeri mängija

Naxer said...

Aga see sigadus, mida mainisin, mis mu kasumi taaskord ruineeris on ikka m6neti irwitamist vaart. Nimelt mu lohhgamblerist kaaslane (kes tunnevad teavad, kellest jutt)kysis hotellitoas 500 latist n2ha...kui selle ta katte andsin jooxis uksest valja sellega...otse kasiinosse ja gamblis BJ-s maha. Oli 1700lati peal old enne kui ikaldus. Ega ple midagi teha...kui ise ei gambli siis on selleks abilised ju. Hommikul olin ikka veel v2ga tige aga nyyd juba suudan huumoriga v6tta. Igasugu dealid m6istagi l6petan taga siiski ja anonyymsetesse manguritesse soovitasin samuti p66rduda soojalt.

nikitheone said...

aga jaa, see oli kuld. ma olen vetsus, 2kki kuulen mingi jooksmine k2ib ja uks paugub. tulen sinna ja naxer ytleb : no ikaldus, jooksis minema mu rahaga.

puhtaim kuld oli see, kui hommikul naxer pakkus talle TEIST 500-latist n2ha, sest eile ta jooksis nii kiiruga minema, et ei n2inudki ise rahat2hte :D:D:D:D

aga turna ise oli suht okei jap. ma tegin kuldselt - tegin nagu ei saaks vene keelest aru ja siis kuulsin kuidas nad arutavad minu m2ngu ja teiste m2ngu - oot, sa reisid v6i? leppisime ju kokku, et r22bisega ei reisi, jne. kuld

Anonymous said...

omfg.
tahtsin juba varem küsida,mis enesehävituslik plaan on sul selliste kalduvustega lohhe backida? kui juba backid,siis miks mitte potensiaali ja mõistusega inimest?
konstantselt rusika nukkidega poisi põsesarnale koputades peaks sealt selle raha mingi aja peale ka tagasi saama. eriline idiootsus.

Meelis said...

"lohhgambler" on hea väljend ja see mis ta tegi ikke kuldne! Mõtled et vend hakkab normaalseks, aga siis leiab jälle võimaluse üllatada. Krt mina küll ei suudaks sõpra, kes mind backib lihtsalt 500 latiga üle lasta (lihtsalt bisduuri panna). Siit mõttetera joodikutele: aita sõpra saab sõbrast varas. Ma arvan, et mingi aasta pärast võid sa naxer selle blogi matrejali kokku võtta ja raamatu kirjutada - see on + EV-ga :)

Codecci said...

WOW!!!!!!!!!!!!!

miks kohe sellest sigadusest blogis ei kirjutanud? hämmastav

10/10

Anonymous said...

Oleks võind "lohhgamblerile" siis kasiinos peale sattuda kui too just parasjagu 1700 lati peale oli jõudnud :) Vot see oleks pluss EV muuv olnud !

Gerda aka ♥ ǝʞısıd said...

täiesti nõus sorm'i ja vsiu100 'ga .