Sunday, May 4, 2008

LIVES JÄLLE BUSTO KRT.

Krt küll no miski ei ole muutunud. Tulin pargist ja jälle busto. Vedas, et taksoraha kojusõiduks veel arvel oli täpselt.
Jõudsin sinna juba 5 paiku õhtul, kuna tahtsin rotiturna piletit saada. Selgus, et ikka ei saanud, küll aga waiting listis 1. koha. Siis mõtsin välja kuhugi sööma minna tunnikeseks, aga oli sadama hakanud ja loobusin sellest mõttest. Seadsin sammud nagu tavapäraselt BJ-i lauda, et see tunnike aega surnuks lüüa seal. Olin väga distsiplineeritud ja otsustasin, et mängin vaid 1-l käel 50-se min betiga perfect basic strateegiat ja kogu lugu. Sellest hoolimata esimesed 500kr olid umbes 10 minutiga läind. Nu eks võtsin järgmised 500 ja siis isegi olin mingi hetk kokkuvõttes paarisajaga plussis. Turnat mängima sain paraku alles 18.40 ja selleks ajaks olin selle raha muidugi maha mänginud (ikka niisama min betiga), seega -1000 juba kirjas. Turnal sain mängima hakata 500se stackiga kui blindid olid juba 30/60. Nägin kolme rääbis handi esmalt, mille foldisin, siis mingi omaha käsi, mis sisaldas KQJ-i ja otsustasin floppi vaadata, flopis ATx, jõudsin allinni, vastas TTxx, turn T, ehk nelik. Tegin siis ära ka oma 2 rebuyd, sain 1k nuppu, samas kohe ka break, mispeale järgmine level 50/100. Breagi ajal suutsin BJ-i lauast isegi mingi 500kr võita. Seejärel taas turnale, taas paar rääbist mucki ning siis BB-st mingi T982 omahas, kõik ruutud. Flopp igatahes 876, panin nupud sisse, 2 venda callis, turn 3-s ärtu, mispeale mul oli 2 paari ka veel lisaks reale, river mingi ebaoluline ja ühel tüübil oli miski rääbis mast muidugi, seega turnaga ühelpool selleks korraks.

Veidi aja pärast hakkas cashgame, vahepeal olin taas BJ-i lauas ning bk-i seis seal sedapuhku ei muutunud. Cashi ostsin algatuseks mingi 800 sisse ja läks mänguks. Mäng oli üsna tugev ja täis igapäevaseid regulare, kes suuremaidki mänge mängivad seal pidevalt. Lammutasin ka paaris suuremas potis algul, nt sain nupud preflop sisse AAxxds-ga omahas, vastas oli Roman, kel samuti AAxxsingle suited ja Valentin mingite rääbis connectoritega. Flopis oli mul flushdraw, turnis Valentinil 2 paari ja Romanil miski wrap readraw, river tõi lauale neutraalse paari ja splittisime Romaga selle mingi umbes 4k poti. Seejärel oli mul 7 studis peagi algul kunnipaar, mida mängisin väga jõuliselt ja jõudsin 5th streetil miski fishi vastu allinni, kel ei olnud mitte muffigi. Tal oli AQ952 ja mastitõmmet polnud ka kusagilt loota. Nu kui ta kaarte nägin mainisin, et huvitav kas tuleb seekord lihtsalt äss või ikka peenemalt, näiteks wheel kokku. 6th str oli 2 ja 7th str 4 tal, seega wheel võitis ja see, et ma selleks ajaks 3 paari sain kohe mitte ei aidanud. Too oli miski 1500ne pot. Mõned käed hiljem oli omahas JT98 single suited ning callisin sellega mingit 600st reraise-i kolme mängijaga potis kuna uskusin, et vastastel miskid kõrged paarid, misjuhul olen selle käega money favourite seal potis. Flopp tuli T74 rainbow, mispeale leidsin et olen igasugu kõrgete paaride vastu kõvasti ees ning ajasin nupud sisse. Väiksem stack läks allinni kuna oli miski rääbis käega, mis muuhulgas sisaldas 77-t, ning suurem otsustas mind callida käega AQQ6. Turn 2, river 5 ja olingi busted. Kui küsisin miks see suurem stack mu 1300-st allinni nii liberaalselt callis ütles ta, et arvas, et ah mul pole suurt midagi...et ehk mingi ässapaar. Kui mainisin, et aga mu ässapari vastu olnuks tal ju vaid 2 outi, siis ütles, et aga tal pohhui nagunii. Mängi siis sellistega:)

Edasi ostsin veel 500 ning tõusin sellest 3k peale kuna fishid maksid mõned mu head käed lihtsalt mingi saastaga välja või siis drawisid kogu raha eest, kuid õnneks tulutult. Siis läks enamik mängijaid minema, jäi mingi 5 handed mäng, kus pidasin ennast parimaks mängijaks, samas täielikke oinaid just ka polnud. Tegin seal ühe omast arust hea semiblufi open ended readrawga pineapples, kuid vastane otsustas callida top paari ja suht sita kickeriga lõpuni. Sinna kadus pool stacki. Siis olin ilmselt veica tilt ja teise poole stacki pressisin seven studis sisse vaid väikse paariga, kuna mu kaardid tundusid eriti live (ei ole tegelikult liiga hea vabandus tiltis lollisti mängimisele). Nu live oleku kohapealt oli sesosas õigus, et seitsmendaks tänavaks oli full house koos, mis muidugi ei takistanud vastasel näitamast nelja ässa, millest 3 olid taskuässad!! Seepeale kadus selleks korraks ära igasugune isu rohkem mängida ja viimase 1800 eeguga tormasin BJ-i lauda, kus laxisin 3-l käel mingeid paarisajaseid bette. Variatsioon oli taas sihke eriti tore ja ei kulunud üle 5 mintsa, mil olin ilusti kenasti busto. Ja krt lootsin 3400 kokku gamblida, et osta selle eest kolmapäevase Balti MV termika freezeoudi pilet.

See termikas mul igatahes mängimata ei jää krt. See tänane ikaldus ei saa veel takistama seda püha üritust. Kandsin ongamest 350$ välja selleks. Pärast seda leidsin, et ongame studis on vaid 10/20 laud kui mingid 0.5/1 sendirotikad välja arvata, mida tõesti mängima ei vaevu. Sitta kah, istusin oma ülejäänud 400 daalaga sinna maha ja gamblisin veica. Variatsioon oli seekord isegi armuline, tegin veerand tunniga veica üle 300 plussi ja siis lasin leebet sealt. Veel ei õnnestu announcida, et netis ka päris busto. Aga küll see aeg katuleb siiski ma kaldun paraku arvama. Eelmine kord kui seal 10/20 mängisin lõpetasin tildiga ja gamblisin kogu oma 1200$ maha mäletan. Selle taha jäi ka eelmise kuu algul võetud grandioossne plaan 4x844$ bonused välja mängida ja VIP levelile tõusta.

P.S. Kommentaarist võis lugeda, nagu mõni arvaks, et ma teen mingit nalja vms. Ei tee, räägin siin asju just nii nagu nad on. Samas tunnistan, et mingil määral laiemas-pikemas perspektiivis siiski annan endale ka aru, mis teen, millega riskin jne. Nagu esimeses postituses ka mainisin, ärge eeskuju küll võtke ja...don't try this at home ühesõnaga. Ma olen siiski küllalt kogenud mängija ja oskan ka sitast välja vingerdada vast kui tarvis ning enne kõrvuni võlgadesse mässimist pidurid peale tõmmata kui vaja on kogemused näidanud. See on kaasa toonud perioode, mil olen minagi grindinud NL5-NL10-t nagu eluaegne liinitööline starsis. Kui bustoks läen, eks võtan selle vast taas ette, postitan graafikuid siia siis ja puha. Ja alustan ehk sootuks freerollidest:)

13 comments:

Imric said...

Krt isegi minul on selge peaga kogu seda gmablimisjuttu õõvastav lugeda :D

Muide kõigile neile, kes üldse aru ei saa kuidas inimesed selliseid asju teevad üks väike hoiatav näide.

Umbes 10 aastat minu kasiinoskäimise kärjäärist oli/on mul sõber, kes seda kõike kõrvalt nägi ja pidi ka minu rahalunimisi tõrjuma/vastu võtma. Ta nägi väga hästi kuhu viib kasiinos käimine. Sellel aastal hakkas ta ometigi seal käima ja minu kogemuste põhjal on tal lisaks sõrmele ka juba käsi kasiinokuradile anda (suurim kaotatud summa 40k). Seega on vaja ainult väikest tõuget välistelt mõjutajatelt, et teha seda, mida varem võimalikuks ei peetud.

Naxer said...

Ega jah, mängukires inimene on valmis laenama palju ja kust iganes, et vaid oma kirge edasi rahuldada ja jätkuvalt omada lootust hävinud summasid tgasi võita. Minu rekord on kaotada BJs 15 minutiga umbes 90k krooni jagu raha, suurimad võidusessid jäävad ka sinna kanti. Sellise mastaabiga summasid aga pole ma kunagi kusagilt laenanud, vaid ikka omandanud nad oma hea mängu või miskite edukate gamblitega. Tavaline kasiinoloserist klient ei jõua elus sellise bankrollini kui ta just kuskilt 25k+ palka ei saa selleks või siis slotjackpoti ei võida nt, mis talle pikas perspektiivis veelgi negatiivsemalt mõjuks ilmselt.

Anonymous said...

Tütre jaoks mingi raha on kõrvale pandud või see ainult naise õlgadel?

Naxer said...

Sellega on nii, et tütreke elab oma emaga koos, mina elan eraldi oma gamblerielu. Tirtsuga saan samas väga hästi läbi ja ostan talle vahel ikka nänni kui parajasti busto pole või viin kinno jms värki. Korra võtsin ta ka väiksele gamblimisreisile kaasa nt. Nagu ta ise ütleb isad ongi selleks, et mitte koonerdada nagu emad tihtipeale teevad. Ja mõistab ka hästi kui issi on busto vahel...ma loodan. Või mis tirts?

Anonymous said...

Aga räägi Naxer, kas sa üritad otsestest gämblemismängudest eemale hoida ka või oled käega löönud? Mulle lihtsalt tundub, et sul on natuke romantiseeritud nägemus mängurlusest. Ei taha moraali lugeda, kuid enda näitele toetudes julgen väita, et mängimata on elu ilusam. Ja mis kõige parem, kui algstaadiumi võõrutusnähud kadunud, siis hiljem ei ole ahvatlus ka enam kuigi kõva või (nagu minu puhul) puudub sootuks.

Heh, mängurite jutu kohta nats kummaline seos tuli pähe, aga eelnev kõlas nagu konservatiivne väikekodanlane manitseks hullu kunstnikku :)

Rainman said...

Pigem on gamblimine selline üldine väljend,mille naxer mängu toob.Sest sloti ja rulli panused on ju väiksed ja BJ on niikuinii 0 mäng minimaalselt.Cashgames toodud näited on selgelt väike bad beat olnud.
Ärge seda gamblimise juttu nii tõsiselt võtke

Gerda aka ♥ ǝʞısıd said...

Ikka just nii issi. ^^Issid on alati paremadkui emmed. (a)

Naxer said...

Jah, eks ma seda blogi siin kirjutan veica sihkse mahlasema enterntainment value alatooniga. Mingeid fakte just õhust juurde pole luuletanud, kuid võinuks panna ju asjad kirja ka paari statistilise numbrireaga ja kogu lugu nagu Rainmani blogis üldiselt on. Otsestest gamblimismängudest üritan eemale hoida küll ja lood on aasta-aastalt veidi paremaks läinud.Olen suutnud tasapisi vähendada -EV bettide suurust ja hulka ilmselt kuigipalju +EV bettide kasuks(tõsi küll mõningate tagasilöökidega periooditi. Pean seda trendi süvendama, samuti pean kärpima röögatult üle rolli mängimisi, isegi kui mäng ise ehk mõningase +EV-ga kui tahan rolli ehitada ja edukas olla.

Meelis said...

Sellesmõttes, et Naxeri mõistes gambling on +EW-ga nuppude keskele ajamine, mitte see rootsi coinflipp või rullis oma nuppude punasele panemine ... pärast mudugi hea kiruda, et must päev oli :)

Anonymous said...

Vot selline peabki üks blog olema nagu Naxul. Alati miskit põnevat lugeda ja kaasa elada. Ja arvestades Naxu üsna pikka gämblimiskarjääri on väga meeldiv näha, et sära silmades on alles ja mingit tüdimust pole märgata.

Anonymous said...

Naxu blog on tõesti hea, paneb ehk nii mõnegi mehe mõtlema...
Mind huvitab sinu mängurikarjääri kogutulem? Kas oled kõikide aastate lõikes plussis/miinuses? Milline on viimaste aastate saldo?
Kui perses sa oled üldse olnud oma pika karjääri vältel? Ei tahaks nagu uskuda, et sinusugune busto on alati pidurit vajutada osanud...

Anonymous said...

Viimasele anonymousele: peab ju plussis olema, kui tööl ei käi ;)

Anonymous said...

nuh kolisid korraks bustolandist välja? äkki viicid väikese kirjatüki teha,kuidas terminaator läks?