Friday, May 23, 2008

Lõpuks ometi...BUSTO!

Njh kui tähti närida, siis mitte ka päris-jätsin omale mõne k krooni jagu siiski elamisraha alles, kuna olen juba piisavalt kogenud gambler, et mitte jääda mingile gamblers dreamile lootma ning viimastki penni auku uhama hakata seega. Nii haige sõltlane ka enam ei ole ehk. Et sain pennid taskus kasiinost minema siiski!

Aga igasugune bk mänguks on küll haihtunud. BJ-i lauas läks kõik nii perse kui minna sai. Kuigi, mis seal salata, eks ma overbettisin tugevalt üle bk-i ja kohati läksin ka tilti ja bettisin kohtades, kus ei tohtinuks ilmselt üldse bettida. Mõned panused panin ka rulli jms mängudesse, milles kogukäive ei tulnud küll suur, kuid niipalju kui tuli siiski kõik ikaldus.

Nüüd seisab ees raske osa. Distsipliini kasvatamine tasemele, mis võimaldab mängida onlines võitvat NL Texase cashgame-i. Pokkeri osa, mis on ausalt öeldes mulle seni tundunud üks igavamaid ja vastumeelsemaid. Kuid just seepärast seangi eesmärgiks ka selles suuta edukas olla ning ületada eelkõige enda nõrkusi. Et arvan, et mõnda aega ei mingeid live mänge ega bonuse nühkimisi ongames ega omahat või studi või turniire, vaid ainult tuim NL25 starsis. Mingi 8-9 lauda korraga ehk. Mängust vabal ajal hakkan lugema aktiivselt 2+2 foorumeid ning püüan sinna ka ise miskit postitama hakata. Samuti loodan arendavat diskussiooni rankaga, kellelt olen mängu juba üsna palju õppinud seni. Iseasi ,kas ta enam viitsib mu õpetamise peale aega raisata, kuna kogemused on näidanud, et olen olnud üsna lootusetu. Igatahes on plaan ehitada starsis 500 daalasest algbankrollist 10k mängides NL Texase cashi. Vahepeal midagi välja kakkumata või mujale toppimata. Eks ma hakkan ka blogis kajastama, kuda see mul õnnestub või ei õnnestu. Postitama ehk ka graafikuid jms. Sean ilmselt eesmärgiks mängida keskmiselt 4-5 tundi päevas. St, mõni päev ehk tuleb ka 7-8 tundi, kuid samas mõni päev jääb vahele ka ilmselt.

Ei välista, et mängin selle projekti kõrvalt ka muid asju ja live-i vms millalgi taas, kuid igatahes mitte lähemal ajal. Seepärast, et olen peale selle oma 500 daalase bustoks mineku puhuks kõrvale pandud algbk-i tõesti BUSTO, mis tähendab, et lihtsalt polegi kuskilt midagi võtta. Kusjuures õnneks ei anta smslaenu ka enam mitte. Eile enne turniiri üritasin ja öeldi, et declined...krt teab vbl loevad ka mu blogi. Aga poh...vähemalt võlgu mul pole ega teki ka loodetavasti. Loen siin lisaks ranka kuldsele blogile ka juba Nozzu jms teiste tublide grindijate bloge aktiivselt ning usun, et õpin neist kõigist miskit. Olen taolist plaani ka korduvalt varem üritanud, kuid siis tuli alati kuskil fail seoses sellega, et kas tiltasin rolli maha või võtsin välja, gamblisin lives jms. Aga siis mul polnud ka blogi veel. Ehk see distsiplineerib...kui "fännid" ootavad järgmist tildist nõretavat gamblimislugu ja saavad hoopis NL texase liinitöölise jutu koos graafikutega...kuni hetkeni, mil 10k$ kokku saan ühel ilusalt päeval...siis...:)

9 comments:

vsiu100 said...

vaata PN-si PM-i.

Imric said...

Miks sa just NL25-st alustada tahad ?
Starsis ju piisavalt rahvast, et PLO, Razzi jms alal leiab ka pidevat tegevust ja neis peals sinu eelis keskmise mängija ees suurem olema.

Anonymous said...

ma võin kihla vedada et nädala pärast ei mäleta seda grindimise ja distsipliini juttu enam keegi :D

Anonymous said...

Selles loos on huvitav see, et bustoks minemisele ei järgnenud insta-tilti, sest Naxer oli end bustoks minemiseks juba pikemat aega ette valmistanud.

Naxer said...

Usun, et NL25-s on raskem raha teha, kuid distsipliini kasvatamine hetkel mujaoks olulisem kui...sitase papi kokku kyhveldamine kiiruse peale. Lbohhil jah 6igus, olin valmis bustoks minema juba jupp aega.

Krt ega siis elu pole mingi gamble...on ka palju muud head...s6pradega golf, synnipaevad jms manguvalist--hetkel kyll Riiga live turnale kuna viimased veeringud taskus hakkasid k6rvetama tiba!

Codecci said...

Blogi viimaseid postitusi lugedes tekib tunne et su eesmärk ongi bustoks saada

Anonymous said...

KAS ON SEE NII?

Anonymous said...

Nu lihtsalt kirjutsin blogi juba varem sellise alatooniga veidi kuna teadsin, et 99.9% tõenäosusega loksun ju nagunii taas bustoks sellise majndamisega. Aga see mind väga ei morjenda kuna mingid idud uue bk-i ehitamiseks jätan alati.
Lihtsalt tavapärane, et mul vahelduvad korraktsema mängu perioodid suuremate bustoks gamblimiste omadega.

Margus said...

test