Friday, October 31, 2008

Kuu kokkuvõte.

Ei läinud see kuu mul mängus kuigi hästi. Unibetis jäid suured plaanid täitmata, kuna põlesin omadega esimese nädalaga üsna läbi seal nii vaimselt kui füüsiliselt ning samuti hävis ka bk. Edasi puhkasin mängust mingi 10 päeva ning kuu keskel võtsin vastu stakemise deali, mis võimaldab mul mängida kuni 5/10 limitit vahel. Mängulist kasumit esialgu pole, kuid samuti pole ka suurelt hävinud ning kasulikku kogemust on parasjagu lisandunud. Loodetavasti novembris võimaldab see projekt ka raha teenida siiski.

Võtsin osa ka Unibetis toimunud online pokkeri Eesti MV turniiridest. Läks väga halvasti, mingi 3l turniiril bubble ja ülejäänutel miski varane gamble või beat või lollus ja kohad viimaste hulgas. Pole eriti turniiride mängimise viitsimist ja tuju enam viimasel ajal. Täna sõidan Tartu, kus mängin veidi sealset lõbusat cashgame-i vast nv-l, kuna sõber lubas veica stakeda.

P.S. lohhgambler tegutseb taas! Kuulsin, et oli ühelt Eestis elavalt venelasest online prolt eelmine nv mingi 350$ välja petnud. Ikka vahel leiab auke, kus saab oma tegevust jätkata. No kui haige ikka saab üks värdjas olla?! Juba isiklik viha tõesti hakkab tekkima krt seepeale kui ta veel julgeb mõelda või öelda miskit taolist nagu oleks mina süüdi mingites ta hädades või milleski. Ehk olen tameelest jh süüdi selles, et olen aus, mitte ei peta ega varasta nt temaga koos kuskil vangimaja värava taga. Krt kui ta peaks Eestisse naasma, mida tõenäoliselt teeb paari nädala pärast (kuna ei õnnestu Hollandis ehk piisavalt kokku varastada loodetavasti peale sealse lebo tööotsa lõppu) siis loodan, et läeb hullumajja ravile tõesti. Tööd ta siin igatahes ei saa ma eeldan, kuna hoiataksin ise juba eos ta tööandjaid ja mainiksin kellega tegemist kui end muutma hakata pole suutnud, milles ikka väga sügavalt kahtlen. Ühest eelmisest töökohast, mis tal Eestis oli lasti ta lahti kuna varastas sealt kassast raha, et mängida saaks...no lihtsalt...täiesti perses noh.

2 comments:

Anonymous said...

Varastada võib, aga vahele ei tohi jääda!

Anonymous said...

jh kui unibetist juttu juba siis nende reklaam on tõesti inspireeriv :S
ja üldse kui mina pean raha saamiseks tööl käima siis miks üks vend vabalt varastada võib?