Tuesday, June 17, 2008

Liinitöö...

Kuna live mängudeks bk ikaldus, samuti netis MTT-de jms variatsioonirohkemate asjade jaoks, siis olen taas liinitöö juurde jõudnud viimaste kopikatega. Võlgu võtta ei taha rohkem (hetkel mulle võlgu oldavad summad siiski veel ületavad mu enda võlgu...lohhgamblerit sh arvestamata) ja ega keegi mulle väga võlgu anda tahagi kui samas aus olla.

Viimased päevad olen üritanud trios miskit liinitööd teha, viimasest 1500st kroonist, mille sinna oma pangakontolt kandsin. Esialgu proovisin shortstackida omahat, üritus lõppes sellega, et läksin kuskil PLO50 lauas tilti ja ostsin plaanipärase 10 asemel full buyini 50 sisse, millest samuti lahti sain peagi. Siis oli veel mingi 20-30 euri kontol, tagusin mingeid 5-10seid extreme turboid, õnnestus miskit hittida ja tagasi 55 euri peale jõuda. Sellest ajast olen nühkinud NL10 liinitööd, 4s FR lauas korraga. Algul oli häda, kuna ei saanud hudi korralikult tööle, selgus, et versioonid olid updatemata jms. Siis sain tööle, kuid näitas osasid statse vales kohas-lõpuks sain aru, et prima uute laudade default layout oligi lihtsalt rigged ning pidin manuaalselt seda konfigureerima ja asjad ümber tõstma, et õige oleks. Nüüd sellega korras vähemalt. Algul olin miinuses, korra juba 45$ jagu, peale 3k käe nühkimist olen lõpuks 1$ plussi jõudnud. 10max laua jaoks olin algul kindlasti way too loose, statsid olid mingi 22/15/4. Viimasel ajal olid nad küll 19/12/3, kuid kuna mängisin vaid 4s lauas sain paremini statse ja vastaseid lugeda ning selle mänguga jään juba enam-vähem rahule. Kuigi edaspidi ilmselt peaks üritama võtta pigem 6-8 lauda ning muutuma veel tightimaks.

Unibetis hakkab juunist järjekordne bk challenge. Ehk võtan ka osa sellest. Ei teagi esialgu, kas tracker ja HUD seal töötavad. Kui ei, siis vast mängin vaid turniire vahel.

6 comments:

Anonymous said...

Peaks ju töötama Unibetis ka, soft sama mis triol ju :O?

Lennart said...

Töötab, jah.
pahudi-options-layout manager-ülevalt options-teed linnukese 'use new prima tables' vms
Ei pea manuaalselt tõstma

Imric said...

Naxer, sinu stiiliga peaks Trio turbolauad hästi sobima. Hea kaardijoosku ja skilli puhul võib palju võita. Pole sugugi harv kui laudade VPIP on 60 ja rohkem, seda isegi NL100 puhul.

Anonymous said...

Kas sinu edukaim "õpilane" Privador on oma mentori hüljanud ja ei paku mingeid deale?

Egert said...

Kust selle Unibeti bk challange kohta infot saaks?

Naxer said...

ee.pokernews.com foorumist