Saturday, June 14, 2008

Eesti bloggijate freeroll triobetis.

Täna siis toimus seal see turna, auhinnafondiga 500$, lisaks veel mõned auhinnad. Suht turbo levelid, seega ei hakanud midagi ootama ja laxisin algusest peale endale omast agressiivset mängu. 24 mängijat alustas, jõudsin finaallauda, kuid seal läksin täispangale ning sedapuhku ikaldus. 8s koht lõpuks. Algul vingerdasin stacki üle 5k, võitsin ka flipi selleks. Siis bluffisin taas veidi ära nuppe. Monster hande ega- floppe ei tulnud tegelikult kordagi turniiri jooksul. Kaotasin 2x 30% shansse väiksemate stackide vastu, siis olin juba ise allinnis ning õnnestus 30%-st siiski mast kokku saada lõpuks. Väga ebamugav oli, et metsiku luckboxiga monster chipleader istus kogu aeg kohe minust paremal käel terve turniiri. Välja kukkusin kui esmalt limpis chipleader 600, siis veel paar limperit, mul mingi 4600 stack...K2 BB-l. No tõstsin allinni, kuna olin seda chipleadrit ennegi limpimas ja seejärel foldimas näinud seal ning eeldasin, et teised, kellele call tähendaks suht kogu stacki peale mängu ei calli. Vandalar oli aga callinud 77-ga, callis ja võttis mu maha. Suht hea trap ja mu imagot arvestades loogiline call, kuigi oleksin samamoodi pannud ka iga ülepaariga seal. 7 tuli floppi enivei. Samas 2k nuppu kokku varastada+oma BB saveda oli liiga ahvatlev, et mitte panna. Flop oli miski K75 vms, seega ilmselt flopist uhanuks ikka oma top paariga kui ka enne checkinuks. Igatahes tänud Triobetile ja Andresele turniiri korraldamise eest ning õnnitlused võitjatele! Tänud ka rankale suurepärase raporti eest, mida võib lugeda ta blogist.

No comments: