Sunday, April 27, 2008

PERSSE KÕIK SEE LOLLAKAS TEXAS HOLDEM KOOS KASIINOMÄNGUDEGA!!

TYRA!! Nii sissejuhatus tehtud!! Jutt lühike minu kohta...st peaks jääma alla ühe lk. Käisin pargis neetud loosimisel. Ei leidnud nõela heinakuhjast. Seal vahtides gamblisin oma viimased kopikad maha. Neid polnud õnneks palju...mingi 1500kr sula, pangakontol veel 500 ja 1250 eest latte. Kõik läks mutiauku. Ahjaa, kliendikaardilt ka 250kr. Mingi üle 3k seega kokku. Savipott. Oma neetud templi kaotasin ka ära. Ja jõin end ogaraks. Templit ple nagunii vaja kuna ei kavatse enam neist idiootsustest osa võtta. Kuigi kardan, et selle saan tagasi kuna seal kirjas mu nimi koos tel nr-ga ja tõenäoliselt kaotasin ta kasiinosse.

Pole 3 päeva blogi kirjutanud kuna ple midagi kirjutada olnud. Miski üsna mõttetu breakeven nühkimine neetud toweris, et bonus välja mängida. Bonusega olen graafikus. Alla 1500 punni teha ja 3 päeva jäänud-seni olen teinud isegi üle 500 viimastel päevadel, mitte väga suure vaevaga seal studis. Aga TEXAS HOLDEM on idiootne, seda ma ei suuda vist elus beatida. Aru ma ei saa kes see idikas oli, kes leiutas , et NL Texast mängida cashgames. Oli see ju pikka aega vaid turnadel mängitav praktiliselt. Ei koti mind liialt ka Sklansky raamatud jms ilusad asjad, kuigi olen neid korduvalt lugenud ja ilmselt loen veelgi. Aga mulle see mäng ei sobi üldse pm. Sest ma ei viitsi, taha ega suuda passida kuni krt saan ükskord suurema seti kui mingi neetud tightass liinitööline, kes on nuppe sisse nõus ajama vaid setiga. Omaha ja stud on minu mängud!! Olgu siis seepärast, mis ranka ütleb, et need nõuavad vähem distsipliini. Mul ongi seda vähem. Midagi teha pole. Ei ole ega ole vajagi mul vahtida neetud 12-s texase lauas kuni set kätte tuleb ja juhtub vastane, kel nõrgem set või top 2 või kes on kogemata purjus ja paneb TPTK nupud keskele. See jama pole minujaoks ütlen veelkord, kuigi tunnistan, et ma ei loobu lõplikult ning võtan shotte NL Texase cashi ka tulevikus...onlines muidugi trackeri abiga jms. Täna omikupoole proovisin NL100 4-s lauas ongames. Täiesti masendav. Ühe suure poti sain kui allinnist tõmmasin rea auku. Ühe suure poti kaotasin kui KJ-ga raisesin, sain calli ja flopp KJ5 rainbow-panime nuppe, vastas obv 55. Ei ole AK, ega KQ ega muu jama...ikka sett...alla selle nad ei pane stacki keskele. Haige nühkimine. Sain õnneks Slotboomi omaha raamatu kätte, sealne jutt mulle meeldib rohkem. Et olla loominguline...vajadusel suuta olla tight, mängida hästi shortstacki (osta sisse nimelt shortstack kuna see garanteerib suurima EV teatud mängudes) jms huvitavam approach. Mitte mingi neetud setmining ja liinitöö. Saan ühtlasi täiesti aru, et ranka level on juba märksa kõrgemal, olulisem osa on readidel jne. Ise jäin paardsada daala miinusesse seal krdi mängus ja otsustasin, et persse NL TEXAS. Arvan, et lähemal ajal mängin seda turniiridel vaid, kus ta on tõesti märksa normim. Ja mitte neetud turbotel, need võivad ka perse käia. Pigem ikka normidel live turnadel. Olympicu balti mv eventidest mõnedest võtan kindlasti osa nii Eestis kui Lätis. Main eventid käivad hetkel bk-le ilmselt üle jõu, kuid neid väiksemaid ikka vast teen. Selleks korraks kogu mu jutt...edasi vaja tekitada...+EV ju...sest...EV is everything. On ju?

9 comments:

nikitheone said...

marko, marko...
kas ma pole sulle rääkinud seda teooriat, et seks on põhiline?
mitte ev...
oeh, homme seletan ära paabulinnu näitega.

Imric said...

Kas viimasel ajal Pargi loosimistel muud nime ka kuuleb kui Grifkin vms :D

Krdi marru ajas ikka kui ühel mehel olid nagu minimaalselt pooled piletid. Rigged on need loosimised niikuinii.

Btw, seks ei ole kohe kindlasti gambleri jaoks põhiline. See tuleb alles siis meelde, kui palju võidad või oled pikalt busto olnud. Seks ei paku kahjuks/õnneks hasardiga samaväärset tunnet.

Ranka said...

mis kuradi tempel?

ja võta kommenteerides see lollaks word ferification maha

Imric said...
This comment has been removed by the author.
Imric said...

Mina ka esialgu mõtlesin, et mis tempel aga vastus on tegelikult lihtne. Loosimisel salemiseks on vaja pileteid ja piletite saamiseks mängida/võita slotte/BJ-d/ruletti jne. Tavainimene saab mõned piletid ja täidab need ise. Tundub, et Naxer ei ole tavainimene. Sest valitud saavad templi, kus on nende andmed peal. Pileteid neil lihtsalt nii palju, et käsitsi jääkski neid täitma.

nikitheone said...

tegelikult sai naxer selle templi suurepärase malelise tulemuse eest.

Naxer said...

Njh. Kuda krdi moodi ma seda maha võtan ranka? Templi saangi tagasi, eilne taxist võttis muga ühendust ja ütles, et kaotasin selle ta taxosse. Lahe vana oli. Ega jah. Sain mingi 1000 piletit sealt pargist BJ-i nühkides paari nädalaga. Kirjutada tõesti ei viitsiks. See oli üks põhjus, miks seal palju käisin, et üritada loosimistelt midagi hittida. Aga jah. Ei jõua ma nende haigete mänguritega võistelda seal, kel veel 5x rohkem pileteid. Igasugu Aleksandr Huiatullinid ja Dmitri Pizduhhinid jne. Need loosimised, millest kogu oly kett osa võtab veel eriti mõttetud kuna 40-st aparaadiurkast sõltlased seal pileteid kogunud. Idiootsus ja Karu järjekordne trikk inimesi rohkem mängima saada. Et paadunud mängurid loodavad loosimise peale kui end bustoks gamblivad, tegelikkuses on need piletid aga makulatuur ja sitaks väikse EV-ga. Juba selle loosimise ajal, mis 2-3 tundi venib mängib see sõltlaste mass urgastes ilmselt 5x rohkem raha mutiauku kui see auhinnafond on.

Gerda aka ♥ ǝʞısıd said...

Texax holdem'iga osaled seal ratta loosis ? :D

Meelis said...

Loosimise teemal: sa vajad ainult 1 piletit, et võita. Tõenäosusteooriast teada tuntud tõenäosuse arvutamise valem. 50% shants, et sündmus toimub ja 50% shants et sündmus ei toimu. Sündmus = kas sa võidad või ei. Kui nüüd päris aus olla, siis see läheneb servast "rootslaste coinflipile" pokkeris.