Wednesday, April 23, 2008

Hundid söönud, lammas aga pole isegi tiltis veel!

Lõpuks ikka jõudsid korralikud swingid ka kohale seal BJ-i lauas. See ka loomulik, kuna mängisin dealeriga HU, mistõttu mäng väga kiire ja ka swingid nii suured siis. Eriti naudin sellist mängu kui on väga kiire dealer, mitte mingi uimerdis. Tegin 2 sessi, kumbki mingi 3 tundi umbes taas. Õhtuses algas asi kiire 4kse miinusega, siis järgnes üsna mega 12.5kne upswing, peale mida olin 8.5k plussis ning seejärel taas häving ning sessiooni lõpetasin 2.5k plussis kuna tundsin, et olen väsinud. Pärast "lõunauinakut" tegin veel 3 tundi, siis oli jälle märksa nürim sess, plussis polnudki vist kordagi, tasapisi ikaldus ja kasiino sulgemise ajaks olin 3k kaotanud. Kokku päev seega 500 eeku miinuses.
Krdi starsis jätkus eilne teema ja viimased 100 daala läks samas stiilis mutiauku. Ongames üritan tegevust intensiivistada, eile toksisin sealt +200$. Ei teagi, mis krt täna teha...kas minna koju ära ja pühenduda ongames nühkimisele. Nädalaga tarvis mingi 4k player punkti teha mul seal bonuse jaoks. Või jääda veel Pärnu, teha veel BJ-i ja muul ajal ikka püüda seda ongame bonust. Päeval pole ongames studi laudu võtta...kui siis max üks 2/4 laud. 2-3 lauas oleks norm ja üks laud võiks ka 4/8 olla et püsida bonuse graafikus ilusti.
Siim, palju Sa päevas punkte teed ja palju laudu selleks texases tarvis on? Ma siit läpakast mingit liinitööd nagunii teha ei viitsi ja studis on 3 lauda täiesti piisav, et häid bonuseid saada muidu. Kui muidugi oleks võtta nii paljugi laudu.

1 comment:

Siim said...

Mõnipäev olen teinud 1500 punkti - rahulikult mängides mõned tunnid hommikupoole ja mõned õhtuti teeb 500+ punkti ikka päevas, 12-16 lauda üldjuhl lahti. Kõik sõltub, mis lauad mul lahti on parasjagu :)