Thursday, January 7, 2010

Loodetavasti tuleb vahvalt sportlik aasta!

Aasta algul tegin kõvasti sporti PokerStarsis. Mängisin umbes 700$ väikestel turniiridel maha. Cashi ei torkinud, kuna sellest poleks ilmselt jäänud tunnet, et olen kõvasti sporti teinud. Pigem nagu rohkem tööd sellisel juhul. Tunne oli, et vorm on olematu, kuna vist sain 50+ turniirist 1-2 min cashi vaid. See ei lohuta, et reeglina ees olin kui nupud sisse sain-spordis loeb tulemus ning kui seda pole olen lihtsalt vuss. Pokkerisport ehk turniirid minu jaoks siiski üha rohkem hobi viimasel ajal ning loodetavasti ei kujune see hobi liialt kulukaks käesoleval aastal. Vegases tahaks ka ikka sporti teha-parimal juhul isegi suvel MM-l osaleda ehk kui leian sponsoreid või võidan pääsme mõnelt katsevõistluselt nt:).

Eile käisin olympicus. Sporti ei teinud-ei viitsinud. Tööd ka mitte, kuigi töölaud oli avatud. Keiss seal nt mängis ja kaotas 2 buyini-ikka juhtub, usun, et ta need peagi visa tööga tagasi teenib ja hulga rohkemgi veel. Ma kaanisin dopingut ja tegelesin aktiivse puhkuse ehk skillimängudega. Rullis tuli lõpuks päris ok-lt, sain PS-s spordile kulutatud rahad peaagu tagasi juba. Rohkem ei julgenud gamblida, keegi mainis, et muidu tuleb veel nt karugripp kui jätkan võitmist-samas kaotada ka nagu ei tahtnud.

No comments: