Monday, January 18, 2010

Taas kord Vegases.

Pühapäeval sai hommikul üles tõustud ja lennujaama sõidetud. Helsingi lendu pidi poolteist tundi ootama-check in ja turvakontroll läksid kiirelt ja hõlpsalt. Kohtasin lennujaamas ka paari tuntud pargi regulari, kes ütlesid, et lendavad Austriasse cashi mängima...is nice. Helsingis oli ka paar tundi passimist ja seejärel peaaegu 9 tundi kestnud lend Finnairiga New Yorki. Üldiselt oli teenindus hea ning igasugu jutud ülirangetest turvameetmetest liialdatud. Näidati terve tee ekraanil lennuki asukohta ning viimasel tunnil võis samuti lennukis vabalt ringi tuiata.

JFK on ikka üks kuradima suur lennujaam. Algatuseks läks paarkend mintsa piirikontrolli järjekorras, siis sain immigratsiooniametniku jutule, kes küsis traditsioonilisi küsimusi-miks ma tulin, kuhu, kauaks, mis tööd teen jne. Ütlesin suht keerutamata, et olen pokkerimängija ja lähen Vegasesse. Seepeale küsis, kas ma mängin ka online (eelmine kord Miamis küsiti seepeale how good poker player you are)-mainisin, et tuleb ikka ette jah. Siis küsis, mis saidil ma mängin...ühmasin, et PokerStars, Party sometimes etc. Ja siis mõtlesin, et krt äkki tuleb veel mingi jama, et vbl need ju USA-s illegaalsed vms. Seepeale vend naeratas ja ütles, et siis olen temaga nagunii koos Starsis mänginud midagi vahel...ja lisas...GL@Vegas, lõi kiirelt kuhugi paar templit ja viipas, et võin minna.

Edasi ootasin veica pagasit, kuhu Tõnu oli mingit kahtlast manti toppind, mispärast seda salongi võtta ei saand. Siis oli vaja leida Vegasesse lennuks terminal nr 3-selgus, et sinna läheb mingi tasuta tramm. Leidsime peatuse ja sõitsime mingi 4 peatust edasi, et kohale saada. Seal jälle check in, erinevalt Tallinnast oldi turvakontrollis ikka pedantsemad...paluti poolalasti võtta, sealhulgas jalanõud obv. Saime siiski läbi, jõudsime veel burksi võtta ja paar tundi passida enne lennukisse minekut.

Siis läks muidugi tund aega enne kui lennuk väravast minema sai-öeldi, et see JFK-le omane. Ilm oli ka üsna kehv-sadas paduvihma. Siis sõitis see lennuk mõningaste peatustega umbes 15km mööda lennujaama erinevaid nurki ringi, mis võttis 1,5 tundi aega-öeldi, et õhkutõusmisel on järjekord, ees mingi 100 lennukit ja ka see olevat JFK-s igapäevane asi. Mõne pöörde peal nägin aknast, et ka meie taga tuli umbes 100 lennukit reas. Lõpuks saime minema, lend kestis pisut üle 5 tunni ja graafikust hilinesime vaid tund aega. Ilmselt oli üle tunni järjekorda juba ka graafikusse sisse kirjutatud. Öine Vegas lennukiaknast on üsna fantastiline vaatepilt.

Ka Vegase lennujaamas oli miski tramm, siis sai pagasi ja siis taxo peale, millega sõitsime Excaliburi hotelli. Taksojuht oli miski muheda olemisega neeger, kes imestas, mida me küll seal lennujaamas pühapäeva õhtul nii vähese pagasiga teeme-et kas jäime oma lennust maha. Seletasin siis, et ei, alles tulime, mispeale vend tegi imestund näo ja ütles ok. Kasiinos käis pühapäeva õhtust hoolimata täielik möll, ülinapis rõivastuses tsikid tantsisid laudadel jms-nagu Vegases ikka. Rahvast oli ka korralikult. Ise küll ei viitsinud midagi teha peale magama kobimise.

Täna sai veidi väljas ringi käidud-ilm on mõnus üsna, mõned on päris suviselt riides, kuigi mu hinnangul selle jaoks ikka pisut jahe-vbl mingi 15-17 kraadi sooja. Paarist kasiinost sai ka läbi põigatud, veidi skillimänge proovitud...isegi tuli paarsada daala plussi. Homme ehk üritan juba kuskil pokkerit ka teha.

Gerda aka ♥ ǝʞısıd said...

Meeldib selliseid sisekandeid lugeda! :)

stennn said...

winner winner chicken dinner

Anonymous said...

kirjuta ikka edasi oma seiklustest hea lugeda