Sunday, August 3, 2008

Peaaegu tilt, kuid õnneks veel mitte peaaegu busto!

Viimane nädal on kiirelt möödunud ja sisustasin selle suuresti unibetis mängimisega. Tuli seni suurim pluss nädala kohta, kuid mänguga ma väga rahul siiski ei ole. Kasum tuli NL20st, lõpus mängisin juba NL40-t, kuid seal olen isegi paar buyini miinuses seni paari k käe järel. Tunnen, et mängus on leake ja ebakindlust endiselt. Hakkan õppima mängu ka selliselt saidilt nagu deucescracked, kuhu ostsin poole aastase membershipi ning vaatan sealt videosi jms staffi. Siinkohal tänud rankale, kes laenas veica raha, et seda membershipi osta.

Mängisin ka triobet live turnat pargis, mida sõber backis ja mis järjekordselt ikaldus. Turna esimene käsi sain KK, millega sain 100 chipsi lisa ja ülejäänud turniiri olin taas täiesti card dead. Key hand oli kui mul oli flopist nut mastitõmme+gutshot 2 vastase vastu kui rahad keskele läksid, ühel oli ülepaar ja teisel 2 paari, kuid muidugi ma ei hittinud ja pärast seda jäi vaid 600 chipsi. Virelesin sellega ja vingerdasin end veel 2k peale, siis kobistasin 40/60 allinnist riverisse ära ja juba 4k peal, kuigi ikka veel parajalt alla keskmise stacki. Siis mõne aja pärast sain utg+1 ATos, tõstsin 3x 900 peale, 2 callijat, flopp AJ4, pot oli juba suurem kui mu stack, panin allinni, 1 fold, teine call, omas AK ja ma out. Võib olla pidanuks preflop foldima pigem ja edasi passima veel kuna kohati tehti päris nõrka mängu seal lauas.

Algava nädala plaanid on endiselt kasvatada rolli unibetis, õppida mängu deucescrackedi videotest ning mängida ka paar olympic summer festivali turnat pargis, kuhu saan backingut. Loodan, et saan neil turnadel mängu käima siiski erinevalt viimastest triobet livedest. Triobeti balti liigas ka järjest turniirid ikaldunud, viimases kukkusin välja potis, mille võitmine viinuks chipleadriks preflop allinnist AAvsAQ, kuna muidugi tuli vastasele mast.

1 comment:

Anonymous said...

Ära kurat limpa UTG-lt AA, karma karistab sind!

Ja triobet livel oli sul valus laud alguses - klepatch, alimov, madiso ja veel mingid tegijad kelle nime ma ei tea.