Thursday, August 7, 2008

Terminaatoriga oli asi lihtne...mutiauku!!

Ammu pole ükski termika turna mul sedavõrd ikaldunud ei Eestis, Lätis, ega Leedus, et ei saanud isegi ühtegi termika chipsi. Sattusin algul mingisse eriti rahulikku ja tight lauda, kus peamiselt mingid noored sommid, kes mängisid korralikult, lisaks veel Vallo ja Kristjan. Ühesõnaga ei olnud sugugi hea laud. Kui kõrvallaudades käis mingi action ja lammutamine ja pidevalt lendas mängijaid välja, siis meie lauast polnud esimese kolme leveliga mitte kedagi välja kukkunud ja oli käinud mingi rahulik nühkimine. Mõne semibluffiga olin siiski natuke chipse juurde varastanud, stack oli esimesele pausile minnes 3700, mida ikka märksa rohkem kui oli eile samal ajal.

Pärast pausi oli level 50/100 ning omasin SB-l KJos, somm buttonilt tõstis 300 peale kui kõik olid temani foldinud ja ma call. Vbl olnuks parem seal 3bet. Kui 4betib olen ilmselt nagunii domineeritud vms rämedalt taga ja saan rahus foldida, samuti võtan BB-lt ära callimise isu kui tal pole just päris tugevat kätt. Callis ka BB ja flop QT3rainbow. Ma ck, BB ka ck ning button samuti ck. Turn J. Seepeale bettisin 500 nuppu 900-sesse potti, BB call ning button fold. River 8. Ma ck, BB samuti ck ja näitas AJ ja võitis kickeriga. Võinuksin ehk riveris oma käe blufiks keerata ja nt 1k panna, vaevalt ta callinud oleks. Või siis leadida floppi. Samas nii kerge mõelda kui tean, mis tal oli. Button ilmselt missis flopi täielikult.

Pärast seda kätt oli järel veel 2800 chipsi, folditi minuni, mul 95s CO-l ja kuna nii button kui blindid tightid otsustasin stealida ja panin 300. SB-l olnud tight somm paraku callis ja flopp 884. Ta ck ja nu flopp igati hea jätkupanuseks, seega bettisin 500, mispeale eeldasin, et igasugu ülekaardid peaks kindlasti foldima. Ta call ning seepeale oli selge, et tal paar või isegi 8 ja olin sellest potist mõttes juba loobunud. Turn K, mis andis mulle ka 9 kõrge mastitõmbe. Ta ck ning võtsin rahulikult oma freecardi, mis A, kuid sain ühtlasi masti. Ta bettis 1k ehk pool mu järelejäänud stackist. Üldse ei meeldinud mulle see olukord, kuna turni ja riveri scarecardid pidanuks teda hirmutama, kuna olin ju preflop raiser ning need võisid mu ranget vabalt hittida. Et tal omal nt Ax on ebaloogiline, kuna see ei seletanuks kuidagi calli flopist. AK-d ka raske uskuda, mõtlesin, et sellega ta vast pigem raisenuks preflop või foldinuks flopi. See oli mingi võimalus, kuid igatahes üsna ebaloogiline. Jäid üle mast, mis peaaegu kindlasti on kõrgem kui minu oma ning A8 või 44. Oleks ta allinni pannud oleksin ilmselt teinud oma hand readingu põhjal küllalt hea laydowni. See 1k bet aga tundus liialt ahvatlev callida kuna leidsin, et mõned käed ta ranges siiski on, mida beadin, nt mingi 8-t sisaldav connector, nt 98 või 87, mis sobiksid senisesse asjade käiku. Callisin ära ja näidati A8, mispeale olin crippled oma 1k stackiga. Krt oleks tal nt A9 olnud vms oleks ta flopist kadund kui tina tuhka. Ikka peavad pihta saama kohe eriti räigelt kui korra varastama läen.

Pärast foldisin veidi aega rämpsu, vahepeal teise lauda viidud Kristjani asemele toodi peagi lauda Valentin, kel oli paras gambling mode peal. Igatahes suutis ta oma nupud crapiga ära anda, nii, et järele jäi 50 chipsi koos terminaatoriga. Ja ma ikkagi mõtlen, et ma ilmselt pidanuks sel hetkel oma 84s utg+2lt allinni panema peale 2 foldi. Kuna Valentin oli buttonil ja üsna selge, et ta viskab oma 50 chipsi pohhuilt sisse, vahet pole, mis toimub. Seega saaksin mängida ta terminaatori nupu peale ja kui tuleb veel huvilisi kaasa, mis tõenäoline on mu käsi hea tõenäosusega live ja siiski suited. Kahjuks siiski foldisin peale mõningat mõtlemist (krt see võis tegelt ka olla -EV 84s mitte pushida, et shortstckiga gamblida). Seal järgneski paar limpi, Valentini allinn, Vallo isoleeris BB-lt 600, sai ühe callija, flopp J64 vms, Vallo bettis 900, soomlane callis ikka, turn K, sealt pushis Vallo allinni, somm f, Vallol AJ, Valentinil A7, no outs...river muide oli 4. Seega oleksin ma selle 84 pushi siiski teinud saanuksin double kui mitte tripleupi ja termika chipsi. See võinuks mu turnale uue suuna anda. Sest live oudid selles olukorras või flopist 5 oudine draw...kisendanuks selle järele seal ja konkreetsel juhul saanuks see superior play ka rewarded. Kahju, et shansi maha magasin. Edasi otsustasin, et misiganes connectorite, Axs vms kaartidega lajatan nuppe, kuni saan stacki 2k peale või olen busto. Eriti ei hoolinud, kas olen dominated või mis krt iganes mind callib või ei calli. Sain QTs, panin utg+1 nuppe, kõik f, seejärel utg-lt tuli A4s, järgisin plaani ja panin insta nuppe. Buttonilt miski somm vingerdas pikalt, callis lõpuks 44-ga ja 3 outerit taas ei tulnud ja olin out. Samas oleks mõni steal veel läbi läinud või ka 3 outeri tõmmanud kuskil saanuks hea imago, mida ära kasutada chipside edasisel akumuleerimisel vast. Vahel turniirid lihtsalt ikalduvad....aga nagu lubasin, täna ma ei callinud end vähemalt allinni!!

1 comment:

Anonymous said...

/---/Ikka peavad pihta saama kohe eriti räigelt kui korra varastama läen./---/

IRW, jah, tõesti ühe korra oled elus varastama läinud ROLFMAO