Saturday, July 5, 2008

Triobet live...

Eile siis toimus see turna pargis ja sõber vsiu100 backis mind seal. Sattusin muidugi kohe kõige hullemasse lauda, kus kohe minust vasakul istusid ranka, vsiu, Juhan, privador ja Rain E. Esimesed paar levelit olin täiesti card dead ja 3k algstack kahanes 2.4k peale. Rain E kukkus välja ja tema asemele toodi mingi tighti ilmega välismaalane. Siis sain keskpositsioonilt AKos, panin raise 3.5x, 210 peale ning BB-lt too tüüp callis. Flopp Txx, miski mastitõmme oli ka. Ta ck, ja ma ka miskipärast check, kuigi standard on mul seal ikka contbettida. Turn K, mispeale ta ck, ma bet 300, ta call ning river J (3ndat mastikaarti ei tulnud). Seepeale tüüp bettis 600. Olid üsna selged aimdused seal, et olen beat, kõige tõenäolisemaks pidasin, et tüüp hittis riveriga 2 paari (mingi KJ või JT). Oleks ta seal pannud 1k või rohkem oleksin ilmselt foldinud, 600 callimiseks paistsid siiski head oddsid ning callisin ära ja ta näitas TT ehk flopatud top setti. Suht vedas, et selle käega bustoks ei läinud. Juhul kui oleksin flopis contbettinud ning ta callinud, seejärel olnuksin pärast turnis K hittimist ilmselt riveriks allinn. Samuti kui ta bettinuks turnil välja (ckraise peale turnil vbl suutnuks veel kuidagi mahagi panna...kas kohe või väikse ckraise callinuks ja foldinuks allinni peale riveris ehk). Ranka arvas, et mängisin seda kätt väga valesti, ma ise päris nii ei arva, kuna ma ei tahtnud kindlasti committida möödaläinud flopist ning samuti suhtusin ettevaatusega hiljem tahtmata potti liialt suureks ajada.

Pärast seda langesin 1400 chipsi peale, kaarti ei tulnud endiselt ning alles 75/150 blindidel võitsin miski väiksema poti flopatud second paariga ja sain 1800 peale taas. Seejärel sain BB-lt A9, agressiivne soomlane buttonilt raises 400 ja teine umbes samasugune või ehk pisut tightim somm callis SB-lt. Panin seal pikemalt mõtlemata allinni, kuigi teadsin, et parem äss (vbl erandid parimal juhul AJ&AT) ning 99+ callib ära, kuid lihtsalt uskusin, et neil pole neid. Seal oleksin tegelikult selle move võinud ka any 2 teha (isegi ehk parem kui potentsiaalselt domineeritud ässaga), ehk siis klassikaline squeeze play koht. Läkski nagu lootsin ja mõlemad foldisid. Üks ring hiljem kui mul SB pani CO soomlane taas raise 500, mul mingi 2300 stack ning kaardid sedapuhku TT. Otsustasin mitte allinni minna, vaid raiseda 1200, mis küll committib mu selgelt, kuid samas näitab ehk suurematki tugevust. Sest tegelikult ma ei tahtnud seal väga calli ülekaartidelt ja flippi kui saaks see tema raisetud 500 niisama kätte riskivabalt. Lootsin, et hakkab kartma ja paneb nt mingi AJ-i maha, kuna tal polnud ka suur stack. Teisest küljest turna strateegia seisukohast peaksin sellise stackiga seal ilmselt ehk siiski tahtma flippi ja duublit, mitte edasi virelema vaid veidi suurema stackiga selle asemel. Kuigi usun, et kohene allinn poleks palju muutnud seal või ehk siiski. Nimelt ranka leidis BB-lt JJ...ja foldis! Vbl allinni oleks ta kergemini callinud. Mina tema asemel igatahes poleks sellist foldi seal teinud, arvestades, et tal oli samuti üsna väike stack ning käimas ikkagi miski stealimisaction (oleks minu asemel mingi tight nit, siis muidugi oleks jah fold). Kuigi olingi üsna tight olnud sel turnal seni ja seda põhjusel, et sommid jms lammutasid, ise olin aga lihtsalt täiesti card dead. Somm ka foldis ning sain stacki tagasi algse 3k peale.

Siis hittis ranka allinnist tolle sommi vastu 2 outeri ja sai duubli ning kohe järgmine käsi mul BB-l A8os ja somm lajatab buttonilt 1700 allinn. No kurat see tundus nii tiltraise-i moodi ja ta oli positsioonilt iga kord nagunii miskit üritanud, samas üleelmisel korral olin peale vastu löömist ja ta foldi näitanud A-d ja eelmine ring TT-d, seega tal pole alust arvata, et kaitsen blinde õhuga. Nuppe igatahes vaja, tegin üsna kiire calli, tal oli paraku AQ, 3 outerit ei tulnud ja olin taas crippled 1300 peal. Veel üks ring kannatamist kuni kõik foldinud minuni buttonil, mul A6os, lükkan veeringud sisse, ranka fold, kuid vsiu leidis BB-lt JJ ja võttis mu maha kuna 3 outeri õnne taas ei olnud. Läksid vähemalt nupud õigesse kohta ja veelkord tänud talle backimise eest ning kahju, et ta ise peagi siiski mingi 3 outeri vastu beati sai ja välja lendas nagu hiljem kuulsin. Ja õnnitlused rankale tubli 4nda koha puhul...visa mäng viis lõpuks ka sihile:)

Pärast turnalt välja lendamist hakkasid mõned ärakaanitud rummikoksid, mida me rankaga seal lahendasime juba tunda andma (ranka backis nendega) ning kasiinos oli ka mingi läbuüritus, kus muuseas pakuti tasuta JimBeam&colat. Jõin neid ka 3 tükki sisse ja muidugi leidsin tee BJ-i lauda nagu ikka. Mõtlesin, et eks vast lõpeb õhtu jälle mingeid lollakaid telefonikõnesid tehes kusagil kivi otsas kui olen oma viimase...triobetist eelmise kuu rakebackina saadud ja järgnevate päevade söögirahaks mõeldud 500kr maha gamblinud. Panin küll ülivähe...praktiliselt koguaeg 1 käel minbet ja lõpuks olin isegi sellest 1k kokku gamblinud niiviisi kui tuli privador ja ütles, et võib mu autoga koju viia kuna kukkus ka just turnalt välja. Ei jätnud seda juhust kasutamata ja nii õnnestuski seekord bustoks gamblimata minema saada sealt.

Öösel mängisin starsis veel paari turnat...kõik ikaldus ja viimased 50 daala, mis seal olid läksid mutiauku. Päeval kell 12 algas siis see Unibeti bk challenge, asusin oma 50 euriga, mille sõbralt laenuks olin saanud seal nühkima. Esmalt NL20 6max 2s lauas, peagi tuli häving, mispeale vaid 20 euri järel, siis läksin NL50 HU-sse, õnnestus 50 peale tagasi gamblida, siis NL10 4s lauas, seal muudkui tõmmati ära ja lihtsalt kõik ikaldus kuniks 15 järel, siis taas HU, mingi donk juhtus, kellelt sain kuidagi raha kätte, praegu kontoseis mingi 47€ ja eks ma vast püüan NL10 6maxi tagasi kobida. Mingi 67VIP punni olen saanud...krdi raske nii ikka seda 10k 2 kuuga kokku teha...nu loodan, et saan asja käima ja bk-i kuidagi kõrgemale, et NL20-NL50 stabiilselt teha, kus punktid kiiremini tuleks. Kui juhtun siiski bustoks minema ei tea, mis saab...polegi nagu võtta kuskilt miskit...vaatan...püüan mitte tilti minna ja head mängu teha siiski. Esmaspäeval hakkab Triobetis balti liiga ka...selle tarbeks jätsin sinna ikka mingid veeringud:)

No comments: