Thursday, September 11, 2008

Naxeri gamblerikool!!

Saades inspiratsiooni ranka viimasest postist mõtlesin, et miks mitte midagi ka ühiskonnale ja pokkeri kommuunile tagasi anda. Seega otsustasin, et juhul kui on soovijaid võin mõnedele huvilistele pokkerit õpetada. Rääkida asjust nii, kuidas oskan. Kindlasti on mul parasjagu õpetada algajatele, kuid miskit ilmselt ka edasijõudnutele ning leian, et mõtete vahetamine prodega võiks samuti olla mõlemale poolele arendav. Esialgu limiteerin oma gamblerikooli 1. kursuse 6 inimesega, seega kommentaarides saab regada ning kui juhtub tulema rohkem huvilisi võtan 6 esimest. Eks siis selgub, mis plaani võtan-ilmselt session rewiewd, ühised mängimised ja analüüsid kuskil jms staff. Võimalik õpetada nii onlines kui lives ning nii online mängu kui live mängu eripärasid:). Raha ma selle kõige eest sentigi ei küsi, kuid vbl teatud juhtudel tahan mingit mõistlikku protsenti mingitest potentsiaalsetest kasumitest vms kui tegemist on algajaga.

Usun miskipärast, et coachimine võib mul paremini välja tulla kui mängimine. Kuigi pole siiski veel busto ja ilmselt ei lähegi...vähemalt kui suudan NL cahist eemale hoida lähemal ajal. Kuna vana gamblerina on mul raske püsida korralik ja tiltmata mingites NL20 või madalamates limiitides, kuid kõrgemate tarbeks ple hetkel rolli. Lahendusena olen mänginud madalatel levelitel (0.25/0.5-1/2) limitit ning tulemused on üsna korralikud olnud.

Et kel huvi mu gamblerikooliga liituda...andke teada kommentaarides:)

18 comments:

Anonymous said...

No tavai Naxer - mina olen siis käpp - loodame, et minu tulevastelt miljonitelt väga suurt % ei võeta :D:D:D:
R.

P said...

Ka huvitet.

leits said...

iseenesest huvi on ..

Banaanikala said...

Soovin liituda, huvi ja kogemus olemas.

Lennart said...

mina tahan ka abi.

Anonymous said...

mida sa veel ranka järgi ahvid

Unknown said...

Oleks ka huvitatud

Mikk Oad said...

ma regan ka

Keiss said...

Ma oleks käpp. Usun, et päris õppimisvõimeline ka.

Anonymous said...

näedsa's mass täis vms? muidu oleks hea ka taregemaks saada, aga see rong on vist praegu läinud....

Zwen

blizkaa said...

Kiired arenevad... Tglt õpetused õpetusteks, aga aktiivne studygrupp peaks igal juhul soosima arengut ja progressi, sest läbi vaidluse muutud igal juhul paremaks... Nii et kui keegi ära kukub, siis paneks end ka kirja-oleks tõenäoliselt väga huvitav kogemus

Naxer said...

Davai, leian vast jõudu ja energiat võtta rohkem ka kui 6. Ja võin 1 asja nimetada, mida rankast ei ahvi. Nimelt ma pole nit! Ega saa ega õpeta oma õpilasi selleks. Avaldades tunnustust sõber rankale ühtlasi muidugi mainin, et nn nit ei tähenda kindlasti kaotavat mängijat. Lihtsalt erinev viis, kuidas saavutada eesmärke....so keep going!!

Anonymous said...

Ühes asjas olen ma suht kindel.Kui Naxer suudaks kõik oma aastate jooksul omandatud teoreetilised teadmised mõnele hea distsipliiniga mängijale edasi anda, siis tulemus oleks kindlasti muljetavaldav.

Keiss said...

Viimane postitus on kuldne. Arvan täpselt sama. Ja mis minusse puutub siis olen kogu aeg tahtnud kelleltki midagi konkreetselt ja otse õppida, küsida jms, et mida ma nüüd tegema peaksin ja miks mitte nii jms. aga ega keegi pole ju tahtnud coachida. Loodan, et Naxeri Gamblerikool annab mulle kõvasti teadmisi juurde :)

Anonymous said...

aga millal/mismoodi see muidu välja nägema hakkaks üldse?

Unknown said...

Eks Naxer annab teada, et kes, kuna ja millal.

Rakebackbros said...

Õu rohkem ei saagi vä? :D
ma magasin sel ajal kui gämbleritekoolil uksed avati.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.