Monday, January 17, 2011

EMV esimesed turniirid-rahvakas ja HORSE.

Esimesed turniirid mängitud ja rahaliselt kahjuks tulemus negatiivne. Rahvakal õnnestus isegi stäkk 35k peale saada mingi hetk ning 3 viimase laua sekka jõuda esimeses eelvoorus, millest võttis osa 154 mängijat. Seejärel istusin mingi poolteist tundi täieliku statisti rollis, mängimata ühtegi kätt ja makstes blindidega ära üle poole stäkist selle käigus. Nu mida seal ikka mängida kui ees oli alati tõste või pigem isegi allinn tõste ning käed olid täielik saast-parim oli vist KJos selle 1,5 tunni jooksul, kuid tol korral olid juba 2 mängijat ees nuppe pannud, mõlemad ka obv paremate kätega. Lõpuks tuli 77 kätte ja hoolimata sellest, et utg tõstis ei kõhelnud ma nuppe panemast, ta callis maha A8s-ga ning sai turnis nut masti.

HORSE oli muidugi tõeline maraton-30k algstäkk ning 30 min levelid ja mäng ju teadupärast limit. esimene päev oli nende levelitega veel paras segadus, holdemi ja omaha h/l levelid olid proportsionaalselt selgelt madalamad kui 7-card mängude omad. Näiteks kui päeva eelviimases levelis oli stud h/l-s panuste limiit 300/600, siis järgnevas holdemi levelis 100/200 blindid ja panused vaid 200/400. Esimene päev olin lõpus üsna väsinud ja tegin ilmselt mõned loose callid ning otsused, mida ei pidanuks tegema.

Tulemus oli, et teise päeva läksin pisut üle 25k stäkiga. Laud oli muidu keskpärane, teiseks päevaks loositi uued kohad ning siis tuli juba raskem laud mu hinnangul. Algul pakkus pisut leevendust see, et Imre oli ametis rahvaturniiri võitmisega ja seega mõnel esimesel levelil teda lauas ei olnud. Teiseks päevaks olid ka holdemi ja omaha8 levelid ülejäänutega sobivamaks viidud ning leveli pikkust lühendati 20 min peale. Mu stäkk kõikus 15-50k vahemikus pidevalt, reeglina olin kusagil algstäki kandis. Stud mängudes ei tahtnud lõpuks miskid tõmbed enam õnnestuda, nagu Imregi kõrvalt kommenteeris-brick after brick. Küll õnnestusid mõned tõmbed suurtes pottides vastastel. Mäletan, sain 5. tänavaks stud hi mängus KK88 2 paari ning tehti mu 3200 beti peale 6400 raise kui lauale tuli 3s ärtu vastasel. Niipalju kui ma olin vastase mängu enne jälginud uskusin, et kui tal tõesti olnuks 4. tänaval kõik 4 ärtut oleks ta juba siis otsa pannud, lisaks olid 3 ärtut mujal surnud. Callisin, 6. tänav mõlemal blank ning callisin taas, 7str mul blank ja ck/call-ja ta saigi oma ärtu 7. tänaval viimase kaardiga. See oli valus kaotus. Sama vastane blowis mõni aeg hiljem oma stäki razzis Imrele olles ikka päris pikalt taga terve tee.

Mõne aja pärast jäi järele 15 mängijat ning 2 lauda. Ümberringi mitmed 100k stäkid istusin ma ikka oma algstäki peal. Käis 39. level:). Siis veel stud high-s sattusin rida vs mast, mis võttis enamuse stäkist ning järgmisel levelil saigi turniir minu jaoks kahjuks otsa. Pikk ta oli, samas oli täitsa huvitav siiski ja loodan, et taoline deepstäkk HORSE tuleb siiski EMV kavas ka tuleval aastal.

Kui endal parajasti hästi ei lähe, siis sõpradel vähemalt ikka läheb. Õnnitlused Tuulile naisteturna võidu puhul ning mellile HORSE-l HU-sse jõudmise puhul!!

2 comments:

Anonymous said...

Tühjad pihud? Jälle?

Naxer said...

Jep...samas ei põe väga...see on ainult raha...mängurõõmu jätkus päris hästi...