Friday, February 5, 2010

Ikaldub kui olla donk.

Tunnen, et siin on minust palju paremaid mängijaid. Kes teavad alati, mida nad teevad ja on enda mängus kindlad. Enda kohta viimaste turnade põhjal seda paraku öelda ei saa. Olen teinud varases staadiumis halbu calle nt TPGK tüüpi kätega, mis on maksnud suure osa stäkist ja jätnud mu shortina virelema. Mõlemad viimased turnad üsna sarnased, nende halbade payoffide tulemusel on mingi 1/3 stäkki varakult ikaldunud, siis pole saanud enam eriti floppe vaadata ning kaarti pole ka olnud. Teisipäeval kukkusin lõpuks välja omades AK 100/200 ante 25 levelil kui üks suur stäkk callis mu preflop raise-i, flopp tuli K75, tal oli miski 87 ja fd, panime nuppe ja riverdas masti ära. Muidu oleks taas tiba üle keskmise saanud. Tänasel olin juba 4k peale kuivanud 200/400 ante 25 leveliks ja kui peale paari limpi AQ-ga nupud panin callis esimene suure stäkiga limpar maha 76s-ga ja obv hittis oma 7 ja kogu lugu. See vaid mündi üks külg, et olen iga kord ees olnud lõpuolukordades-samas miks mul on väike stäkk olnud-viimasel kahel turniiril olen selles igatahes kuigipalju ise süüdi olnud. Järgmisel nädalal teen siis viimased 2-loodan, et ei pea pärast neid turniire vähemalt oma mängule midagi ette heitma taas.

Muidu on siin üsna fun olnud. Naljakas oli ka, kuidas tänasele turnale Venetianisse jõudsin. Mõtlesin, et ei taha minna sinna otse mööda kärarikast strippi, vaid üritasin leida kuskilt tagantkaudu otseteed. Sattusin siis ekslema mingitele kõrvaltänavatele, mis viisid kuhugile tagahoovi, kus parkimismajad ja igasugu köögipool. Lõpuks juhatas miski neeger mu sisse läbi mingi prügikäitluskeskuse enam-vähem. Üldse valge inimese jaoks mõeldud polnud need tagauksed, kuid samas suht lahe kogemus:)

No comments: