Thursday, August 6, 2009

Termikas ikaldus kummalises coinflipis.

Esimesed poolteist tundi kuni söögipausini kulges normaalselt, sain paar k nuppu juurde 4k algstäkile, eelkõige väikse setiga Runnari 2 paari vastu. Seejärel püüdsin taas aktiivsust tõsta, et hoida stäkki kindlalt üle keskmise ning olla heal positsioonil terminaatori chipside võitmiseks ajal, mil shortstäkid hakkavad allinni pushima. Paraku kukkusin seda üritades pm 1. käsi peale pausi välja. Käsi ise järgmine: mul varaselt positsioonilt 54s, tõstsin 2.5x 250 peale, sain 3 calli-Toomas P, Leho ningi miski välismaalase. Flopp QJ5 ning QJ on minu mastist. Panustan 700 välja, Toomas tõstab 1800 peale, teised fold. Nu call on jama, sest kui ma ei hiti ei anta mulle turnist enam ilmselt mingeid oddse ning kui hitin ei maksta ehk enam edasi välja-vähemalt kui masti hitin. Fold tundus ka täiesti out of question, kuna arvestatavalt taga olen seal vaid seti või 2 paari vastu ning parasjagu raha oli juba potis. Seega kütsin nuppe, Toomas veidi mõtles ja callis ning näitas punased KK kui õigesti mäletan. Tricky play tema poolt kunnidega, samas on fakt, et ta mu rangest eriti ees olla ei saanud flopis-AQ-ga ma ilmselt nii ei pressinuks, vbl callinuks raise-i ja foldinuks turnis suure panuse peale. Seega on mul kas AA, QQ, JJ, 55 ehk set , QJ või tugev multidraw. Kalkulaatorisse pannes olid protsendid 50.2vs49.8 KK kasuks, seega pm puhas coinflip-arvestades potis olnud chipse ning võimalikku FE-d oli selgelt kasumlik lüke. Juhtus aga, et turn ja river blank 77 ning olin selleks korraks out. Eks näis, mis flippe või situatsioone täna PLOs tekitada õnnestub.

2 comments:

Anonymous said...

mida ma otsin, aitah

Anonymous said...

hea algus