Thursday, August 6, 2009

Ei võida flippe lihtsalt, isegi mitte neid, kus flopist 95% ees -ehk Summerfesti PLO.

Oli plaan kohe agressiivselt alustada, stäkk oli 1. levelil ka mõnusalt deep 5k 10/20 blindidega. Sain miski 9755ds, mis pole just eriline premium käsi, kuid siiski mängitav deep stäkiga, raisesin 70 varaselt positsioonilt, hilise pos-i vend tõstis 225, ma call, flopp Q65, mul seega bottom set ja auku nut rea tõmme. Plaanisin ootetõstet, kuid vastane paraku passis järgi (sry, kuid see eestikeelne tõlge suht armsaks saanud juba). Turn Q, bettisin 375 välja, tüüp call, river ka Q-no krt küll. Ma ck, donk ka ck ja näitab AA obv-mis ta tõesti mõtles, et mängisin nelikut nii või. Kuigi ma poleks seal muidugi enam vähegi arvestatavat panust nagunii kinni maksnud.

Järgmisel levelil sain JJT3 ning nägin BB-lt tasuta floppi 4 vastasega. Flopp JT6 rainbow, ma ck, järgmine tüüp bettis poti miski 150, paar tükki fold, siis üks 3k stäkiga tüüp tegi gayraise 300, ma seepeale raise pot 1250, esimene tüüp foldis ja teine läks allinni. Ma call ning tüübil oli 7662, ehk pm tõmbas 1 outi. Turn 9, river 8 ja selgus, et oih-tüüp sai rea ja võitis poti. Hiljem kalkulaatorisse pannes selgus, et olin vaid 95% ees. Pärast seda virelesin 3 tundi shortstäkina ja card dead kannatlikult, vahel varastasin blinde vms võitsin väikseid potte, et mitte lõplikult kokku kuivada ja sain 1500 pealt 3k peale nii. Siis viidi uude lauda, kus privador ja muud haid suurte stäkkidega ees ootamas. Paar kätt istusin, blindid juba 150/300 kui sain KK54 utg-lt, kütsin poti 1050, BB pani mu allinni, call, tal AJT7ds, flopp QQ3 rainbow, turn T, river ka T ja oligi turniir ühelpool.

Huvitav, mis täna main eventil juhtub...ehk nt 1. käsi AA vs kellegi KK allinn ja river K nt. Ei imestaks enam millegi üle peale tänast. Igatahes püüan endast parima anda ja saada nii suure chipsimäe, et ikka päris mitut biiti oleks tarvis, et välja kukkuda:)

5 comments:

Anonymous said...

see ei ole flip :P see on lihsalt bad beat.

Naxer said...

Ah, flipid kõik...lõpuks ikka...kas võidan või ei võida...ehk 50%:P

Anonymous said...

Mis sa ohid. Long runnis võidad ju.

Anonymous said...

Ta ohib, sest mängib võõra rahaga. Võõra rahaga mängijad peavadki kogu aeg kiruma, et on unluckyd. Muidu ei saa tulevikus võõra rahaga mängida.

Naxer said...

Mitte just seepärast ei ohi, kirjutan lihtsalt objektiivselt, kuidas turniir läinud. Samas ei salga, et mul veel palju õppida, et turniiridel stabiilsemalt edukas olla.