Sunday, November 30, 2008

Viimase aja ikaldused ja muud tegemised:)

Blogi kirjutamine tiba unarusse jäänud viimasel ajal. Püüan ehk ka detsembris taas rohkem kirjutama hakata. Viimasel ajal muidu midagi eriti hittinud ple, samas mingeid gambleid või suuremaid downswinge pole samuti ette tulnud. NL100 cashis olen midagi kaotanud viimase nädalaga, kokku selles veel plussis, kuid kuu paistab siiski jääma miinusesse tänu kuu esimese poole limiti kaotustele.

Eile mängisin pargis ka nordicbet superweekendi 2.2k freezeouti, kuhu mind backiti. Midagi sellest eriti kirjutada pole kahjuks, kuna olin esimesed 5 levelit täiesti carddead, paar korda kui mingi käemoodi asi oli võitsin väikse poti vaid. Kuni oli 100/200 level, 3k algstack kahanenud 2050le. Peale minu olid lauas kõik välismaalased. Mäng oli keskmiselt agressiivne. Üks loosemaid tüüpe, kes oli just mingi beadi sisse saanud pani oma viimased 2.2k utg+1 allinni, ma leidsin MP-lt AQos, panin ka allinni, seljataga pani üks veel allinni, kuna leidis AK, esimesel mehel KJ, millega lõpuks võitis poti, kuna sai rea ja ma igatahes out.

Mängisin ka starsis seda world cupi-i Eesti qualifierit, kus 225 mängijat ja õnnestus saada 9 hulka ja pääseda finaali. 18 mängijaga finaalis ei suutnud seekord rohkemat 6ndast kohast. Õnnitlused võitjatele ja edu Eesti esindamisel. Vahel mängin starsis ka muid turnasid kui saan neile backinguid. Täna vbl nt Sunday milli.

No comments: