Tuesday, August 4, 2009

Olympic Summer Festival.

1. turniir seljataga. 2200 NLHE freezeout, 37 mängijat ja mulle 15. koht. Mäng oli üsna huvitav, kripeldama jäi vaid veidi, et 2 käega suutsin end chipleader olles bustoks panna.

Algul olin tight ja rahulik, stäkk kasvas 4k algstäkist 5.5k peale 1. pausi ajaks. Siis tehti mulle kingitus kui olin A8s keskpositsioonilt 3x 300 peale tõstnud, saanud ühe callija, flopp KQx, mulle nuts mast ning 400cbeti peale AK-ga 3800 allinni pandi. Seejärel otsustasin veidi aktiivsem olla, tõstsin varaselt positsioonilt 64s 3.5x 350 peale, sain 2 calli +privador läks hiliselt positsioonilt umbes 1200 allinni. Olin suht veendunud, et callijad panevad isolatsiooni peale maha, seega kütsin nuppe, privadoril 55, flopis säras 6 ja pro oli selleks korraks out. Siis õnnestus 44-ga set flopata, mispeale 88 end allinni callis mingi 2500 nuppu ning 2. breagi ajaks oli soliidne 13k stäkk.

Järgneva tunni olin üsna carddead, korra callisin short välismaalase buttoni 1525 shovet 100/200 blindidel BB-lt QJ-ga, tal 84, sai floppi paraku 8 pihta ja duubli. Siis õnnestus normaalsete kätega, sh korra AA-ga blindid kätte saada ja oli umbes 11k stäkk kui sain keskpositsioonilt AKos, blindid olid 200/400, tõstsin 1300, buttonil istunud üsna solid ja suure stäkiga mängija tõstis 3k peale, mispeale mõtlesin, et kui flip siis flip ja panin nuppe. Callis ära, avas JJ, flopp mingi sodi, kuid turn õnneks A ning sain duubli ja stäki 24k peale, Keskmine oli mingi 9k kanti siis ja 16 mängijat järel.

Lauda toodi siis paraku mingi üliagro maniakk lätlane või pigem Läti venelane, kel ka üsna suur stäkk. Rahmeldas pidevalt, hittis ja varastas kokku ning kasvatas stäkki. Nagu mul kombeks ei suuda ma sellist tegelast kaua oma lauas taluda, juhul kui mul ka suur stäkk on ja reegel on, et üks meist peab ilmselt peagi lahkuma. Kahjuks viimasel ajal olen see sageli ma ise, kes leiab end sellisega monsterpotist lootmas 20-30% hittida. Nii läks ka seekord, ta raises buttonilt läraki 8x 3200 peale, ma leidsin BB-lt AQos, ei suutnud teda tõsiselt võtta ja panin nuppe, ta kahjuks call, avas AKs ning sinna mu turniir pm ikaldus. Pärast seda kätt jäi mul veel mingi 5-6k nuppu, kuid olin tilt ja löödud ning kui ta järgmine käsi jälle raises panin K3s allinni, BB leidis veel oma 3k stäkiga 99, läks ka allinni, maniakk callis A9-ga ja võitis mu vastu sidepoti ning olingi out.

AQos oli ilmselt liiga hea, et seal foldida, kuid allinn ka halb käik, kuna tüüp oli küll maniakaalne ja agressiivne, kuid ebatõenäoline, et ta seal siiski nõrgema käega callib. Ilmselt tulnuks teda callida ja püüda flopist üle mängida või vaadata, mis saab. Olin küll out of pos, tuli mingi JTT flopp, seal olnuks ehk võimalus teda kuskil potist välja saada või siis ka ise maha panna ning ikka oleks jäänud väga korralik 2x keskmine stäkk. Halb oli ka, et ma ei tundnud teda, vbl ongi tal taolise käega standard raise 8x vms. Huvitav, mis juhtunuks kui käed oleks vastupidi istunud. Igatahes üsna masendav lõpp muidu kenasti kulgenud turniirile, kuna usun, et kui mul oleks see tüüp kõrvaldada õnnestunud olnuks rahakoht juba üsnagi kindel. Veidi pettunud olen ka, et ma ei suutnud oma 6k shortstäkiga (10BB-d) seal veel normaalselt edasi mängida ja +EV shansse tekitada. Homme termika turna, seal uus shanss hittida.

3 comments:

vsiu100 said...

imo ei tohiks sa lasta emotsioonidel/egol mängu tulla.
-ev.
jutt pole konkreetsest käest vaid üldse. mulle tundub , et sul on komme 1 blowup teha tavaliselt turniiril, ilma milleta oleksid tulemused palju paremad.
gl täna.

Anonymous said...

mnjaa see aq käsi oli suht standard. Ma kah ei kannata selliseid maniace. Ja aq button 8x raise peale kah maha ei pane ega calli. Allin is way to go... lihsalt hetkel mõtlemine result oriented

Anonymous said...

hea algus