Saturday, August 8, 2009

Main Event, ehk Summerfesti kuulsusetu lõpp selleks korraks.

Oli 55 mängijat, lõpetasin peale umbes 7 tunnist mängu turniiri 22. kohaga. Esimestel levelitel üritasin aktiivne olla, et anda omale võimalus suure stäki saamiseks, kuid flopid ei hittinud absoluutselt ning kergelt potte ära ei antud. 1. pausi ajaks oli stäkk vajunud 10k pealt 5.5k peale. Seejärel nitistusin täielikult, et mitte ka ülejäänud stäkki niisama lootusetult laiali jagada-seda soodustas ka asjaolu, et viidi uude lauda, kus domineerisid miskid LAG välismaalased, kel juba mitmelgi vägagi korralik stäkk. Mängisin seejärel 2 leveli jooksul vist vaid paar premium kätt, millest piisas, et 2. pausi ajaks stäkk 6k peal hoida. Agrod sommid laua teises otsas kommenteerisid, et oi, küll on ikka nit see vend:).

5. levelist tuli mängu ante-see oli üks põhjustest, miks olin eelnevad 2 levelit omale superniti imagot teinud. Et siis hiljem kui juba ka ante mängus saaks kasumlikumalt stealida või restealida oma niti imagot ära kasutades. Paar move-i ja resteali, mis üritasin läksid võssa, kuna LAG-idel oli kas käsi või siis igatahes nad ei foldinud nagunii. Lõpuks panin oma 6k kanti stäki lihtsalt buttonilt allinni kui oli minuni folditud A7os-ga 200/400 blindidel ja 50 antega. SB callis ehmatuseks insta-tal oli samasuur stäkk. Tal 55 ja õnneks tuli A, mis andis mulle duubli. Seejärel istusin tühja terve ringi taas, kuni siis sain utg-lt AA lõpuks, tegin standard raise 1200, üks tricky vanamees läks oma 7.5k allinni, ma call, tal TT ja võtsin välja ta. Siis oli 23k stäkk, mis oli isegi veidi üle keskmise.

Seejärel oleks ilmselt pidanud üritama teise käigu sisse lükata ja oma keskmise stäkiga suuri stäkke tõsiselt ründama, püüdes ka oma niti imagot ära kasutada-ründama ikka nii, et läen ka allinni kui ka ei hiti väga, kuid, et saaksin heasse potti esimesena nupud sisse uhada kuskilt. Üritasin potte stealida paaril korral, kuid tulutult ning paar korda, kus tegelt ilmselt pidanuks üritama jätsin selle tegemata-miski julguse puudus vms järsku. Korra tõstsin 400/800 blindidel ja 100 ante MP-lt 2.5k T9s-ga, üks LAG monsterstäkkidest callis, flopp obv mööda, mingi 852, ma cbet 4k, ta mõtles veidi ja minraise 8k. Mul oli järel üldse veel 13.5k umbes, seega kahtlesin sügavalt, kas ta ka suht õhku enam foldib kui allinni pushin ja tal 5.5k callida jääb. Kartsin küll, et see võis olla mingi nn bitchslap move tema poolt-minraisega pot ära varastada, kuna mul on otsus samas kogu oma stäki peale. Eks ma foldisin ära ja ootasin edasi.

Siis tuli huvitav pot, kus olin SB-l mul mingi 98, ees agrokoll limpis utg-lt, ma call, BB agrokoll ck. Flopp 223. BB bettis 2.4k välja, utg limpar call. Seepeale instinkt ütles, et tuleks pool oma stäkki, ehk mingi 6.5k sisse valada seal, kasutades oma tight imagot ja representida 2-te lihtsalt, kuna uskusin, et BB-l seda pole ja teisel tüübil, kes muidu hea mängija ja suudaks ka foldida vast mingi ülepaar lihtsalt. Siiski foldisin paraku. turn 6, sealt miskit veel pandi, river 2, ck, ck...esimene vend avas 55, teine 66 (ei julgend riveris kütta, kartis 2-te). Usun, et korralik raise oleks selle poti flopist koju toonud küll.

Seejärel saabus minu jaoks turniiri viimane käsi peagi, mil LAG pani 2200, UVSPokkeri pro Vsiu callis MP-lt ja ma leidsin BB-lt 66. Kui üldse siis pidanuks ilmselt seal suht insta nuppe kütma...mu poole minutiline mõttepaus tegi Silverile callimise mõneti kergemaks usun. Igatahes kütsin nuppe-pannes Silveri tõenäoliselt 77-99 peale ja samas teades, et ta armastab paare üle mängida nähes kuidas ta oma suure stäki enne TT-ga ära blowis QQ vastu. Seega polnud ilmselt hädavajalik ja võinuks ka lihtsalt callida ja flopist ilmselt käe foldida või võimaluse avanedes sealt miskit move-i üritada. Läks nii nagu karta oli, LAG foldis, Silver mõtles veidi, seejärel vist lootis, et on flip ja callis oma 99-ga maha. Abi ei tulnud ja olin out. Kui oleksin võitnud jäänuks talle vaid 2k järele, pot oli üle 28k. Ühesõnaga oleks seal seltskonnas õigel ajal häid kaarte ja floppe saanud saanuks stäki ikka väga suureks, kuid ei antud neid ja väikse stäkiga teise päeva venitada, nagu nt privador või madiso seda tegid pole minu moodi.

Kahjuks siis ei hittinud üheltki turniirilt, mis pettumus nii mulle kui investoritele. Samas ei mänginud ma enda hinnangul väga halvasti, kuigi on selge, et sai paremini. Eks ma teen nüüd mõnda aega netis liinitööd ning kui taas mingeid suuremaid live turnasid tuleb saan ehk ise ka vähemalt poole oma osakutest võtta.

No comments: