Thursday, February 14, 2013

Väike vahekokkuvõte ja EMV osakute promo.


Kuu on poolepeale jõudnud ning olen mänginud kõigest umbes 12.5k kätt. Lubamatult vähe ja püüan  kuu teises pooles end kokku võtta ja volüümi suurendada. Kasum on küll ok ja graafik üles liikunud-kokku umbes 25 buyini plussi nende 12.5k käega. Eks jõuga pressida pole ka muidugi hea ja seni kui olen tundnud, et ei viitsi või vbl pole enam ühtlasi A-game olen sessi lõpetanud kiirelt. Samuti pole mängima asunud joobes olles-mida aga kuigipalju viimasel ajal ette tulnud, see ka siis volüümi pidurdanud. Eks paistab, kuidas kuu lõpeb ja siis panen siia ka graafiku ja statsid.

EMV-l tahaks ka osaleda, kuid rolli selleks paraku hetkel pole. Seega pakun huvilistele osakuid. Täpsem diil on üleval siin. Ühesõnaga 20€ eest saab osta tüki mu actionist EMV-l kõigil 6-l turniiril, mis ka üldedetabeli arvestuses. Usun olen seal +EV, kuid variatsiooni ei või muidugi iial teada. Kui huvilisi ei jätku pole mu jaoks ka eriline õnnetus seekordne EMV mängimata jätta ja netis tööd teha. Rahvakat ikka mängin ja tolle pilet ka juba olemas.

No comments: