Saturday, January 3, 2009

Uuel aastal uue hooga!


Lühidalt: uuel aastal olen LAAAAAAAGGG. Tulemus on BAAAAAADDD.
Krt need nitid viskavad koppa...NL100s neid ikka liialt...tahaks ka mängida mingit NL400+...kus käib ikka mõnus agro lammutamine...light 4betid jms staff...tunneks ennast seal märksa paremini kui mingis nittide mängus...a krt enne pean paraku suutma end sealgi tõestada piisavalt paraku. Tüüpsituatsioon:
light 4betin KJs...nitt vingerdab...võtab aega...lõpuks paneb nuppe...siis avastan, et kurb küll aga 30%-ga juba oddse callida...callin...tal QQ...tõmman lohku ta...saan veel sõimata kõvasti mihke donk olen...ah krt...vastik mäng...tuleb lihtsalt suuta ise ka nitistuda seal ilmselt?!

6 comments:

Tuuli said...

Ma pole küll asjatundja.. kuid minu teada peaks igale upswingile downswing järgnema. Seega on tegemist asjade loomuliku käiguga, et ära nukrutse.
Edu jälle tõusule jõudmisel!

Anonymous said...

dude sa oledki donk! näita parem et sa suudad medium stakesi beatida korraliku samplega!

Anonymous said...

nl400 ei ole parem, seal on nitte samamoodi, lisaks on nad postflop veel head ka, pigem on seal sitaks raskem.

regularid kohanevad kiiresti sinule ja abusivad sind 100ga, kui nl100 ei biidi, mis on starsi 1 lihtsamaid limiite üldse, siis kahjuks ei ole mujal lootustki

Naxer said...

Jaja, generally ma nõus, et ma donk. Eks püüangi selle aasta jooksul kõvasti tööd teha, et seda muuta, siis paistab, kas olen aasta pärast ikka veel tühikargaja. Lihtsalt loomuliku stiiliga sobiks rohkem kõrgetel limiitidel lammutamine vms, ei üritaga väita, et seal võidaks hetkeseisuga tõenäoliselt.

Anonymous said...

LAG stiil, mis full ringis nii palju kui seda võimalik kasutada on võimalik, on mulle pikemat aega meeldinud, kuid see töötab ainult siis kui sellega mitte üle pingutada. parim on olla passiv lag PF, ja hea agro postflop mõistlikus piirides, selle all mõtlen seda et kui AF on suur siis sulle mängitakse ka rohkem vastu kuid käed saavad valuet, endale mulle meeldib väike AF, mis sisuliselt tähendab seda et raisin heades kohtades ja floadin teatud vastaseid, kuid samalajal lasen ennast bluffida ja callin lightilt maha. Soovitan AF tänavate kaupa tõusmist siis on sitaks raske LAG-i vastu mängida. ise olen umbes 2; 2,2; 2,4-3 tänavate kaupa FR nl200-nl400 ka nüüd.

kõik on diskussiooniline, minu lag stiil on 250k käe põhjal 19/13 ja töötab üliedukalt niikaua kui kohaneda kiirelt vastastega, mida loosem oled seda loosem ollakse ka sinu vastu heade regularide poole, keda nl100 on mõned siiamaani, sest kardavad üles liikuda.

Estpatrick

Naxer said...

Ma küll 6maxi mängin ja minu LAG stiil nägi seal välja pigem 34/28 kanti. Nüüd proovin vahelduseks taas tightimat mängu nii 22/18 nt ja vaatan, kas suudan graafiku taas üles keerata esmalt sellegagi.