Tuesday, December 31, 2013

2013



Ja saabki aastale joone alla tõmmata. Minu jaoks oli see suuresti õppimise aasta. Basicu õppimise. Ei soovinud olla see "vanast rasvast" pokkerit mängiv dinosaurus, kes reaalselt enam ei biidi ega arene ning uuemate trendidega kaasas käia ei suuda. Seega võtsin nõuks käia moodsate trendidega kaasas ning asuda online cashi biitima. Mikrodega tundub, et sain hädapärast hakkama, seega uuel aastal on eesmärk end low stakesi murda.

2013.graafik:





Loomulikult püüan end pidevalt arendada ning kõrvalt ka mikrolimiitide mängijaid coachida. Elamisraha loodangi saada peamiselt coachingust ja rakebackist, kuna limiitides üles liikumiseks peab ju bankroll pidevalt kasvama. Siis ehk ei saa 2014.a graafik enam olema vaid normaalse pokkerimängija kuuteenistuse jagu kui sedagi.

Aasta tagasi andsin omale ka lubaduse, et ei gambli ega mängi enam skillimänge. Aeg teha siinkohal ka kokkuvõte, mis sellest sai. Pidasin vastu üle 3 kuu ja sealt edasi läks nagu ikka. Gambling ja skillimängud täies hoos. Suur osa pokkeriteenistusest sinna auku ka kadus, seega bankroll pole hetkel oluliselt suurem kui aasta eest alustades. See on ka peamine põhjus, miks pole suutnud limiitides üles liikuda.

Seega-mis sitasti, see uuesti. Proovin taaskord sama uusaastalubadusega. Aga lihtsalt lubadusele lisaks pakun huvilistele ka bette-kas pean 2014. aasta ilma gamblimata vastu või mitte. Süsteem lihtne-panuste suurus 50€-500€ inimese kohta, kokku olen neid nõus garanteerima max 3k€ eest ning kui feilin ja mistahes kasiinomängu oma raha eest mängin 2014. aastal pean need betid välja maksma. Kui aga tõesti terve aasta vastu pean, siis maksavad panustajad mulle 10. jaanuariks 2015.

Ega igal sammul bettijad mu (mitte)mängimisi muidugi kontrollida ei saa, kuid peamiselt on see siiski aumeeste panus ning kui kaotan ei kavatse seda kindlasti salgama hakata. Samuti tuntakse mind siinsetes kasiinodes piisavalt, et seal skillimängude mängimine ilmselt kauaks märkamatuks ei jääks. Online operaatorite skillimängude kohta saaks ka ilmselt tellida mingi playing auditi aasta lõpuks vajadusel. Erandiks jätaksin kuni 2€ skillipanused päeva kohta onlines, kus sekka mingid loosimised ja kampaaniad on, mis ehk pikas perspektiivis isegi +EV-ga. Loteriipileteid on samuti lubatud osta max 2€ eest nädalas. Diili juurde käib lisaks ka tingimus, et ma ei tohi anda raha teistele, et nad minu eest gambliks mu käepikendusena või laenata gambleritele  mängimiseks raha. Ise teiste raha eest skillimängude mängimine kui vastav "steigi" pakkumine tehakse on lubatud juhul kui mulle mängu tulemusest olenemata mingeid kohustusi ei kaasne.

Pokkeriturniirid ja cashgame on lubatud. Väljaspoole gamblimisi jääva rollimajanduse olen isegi üsna heasse korda saanud ning isu liiga kõrgel mängida eriti ei ole. Turniire, nagu ka ilmselt 2014. EMV-d mängin vahel "FPP-de" eest.

Uuendan siin teemas edaspidi, kes on panuseid acceptinud. Aega neid teha jaanuari lõpuni (juhul kui ma muidugi selle aja jooksul juba ei kaota).

1 comment:

Ants said...

Miskipärast tundub hea bett, sest tean enda käest, et see on ulmeraske.

Palju paremad šansid, kui selle augusti kuus tehtud Lauri Meidla pakkumine, et ta aasta lõpuni ei joo. Esiteks obvious jälle aumeeste mäng ja minu arvates oli naljakas see, et huvilisi oli murdu. Isegi järjekord ja päris suured summad (sõltub kelle jaoks of course) pandi mängu.

Ei teagi, mis sai, kuidas Meidlal võlgade sissenõudmisega läheb, sest eeldan, et ta võitis.